Ga naar inhoud

HCC Dagen 2004 (Part 2)


Aanbevolen berichten

Het viel mij ook op dat de markthallen niet compleet gevuld waren. Er was zelfs sprake van een aantal lege plekken, maar misschien dat aan het tijdstip (vrijdag) ligt ? // Grappig dat nVidia wel de afkorting van 3dFX heeft overgenomen, maar vervolgens toch op een andere manier er mee om gaat en de betekenis van die afkorting wijzigt. Dat SLI-systeem zag er leuk uit ... volgens mij kon er ook nog een tweede processor in ook. [img:2c08748675]http://img.photobucket.com/albums/v47/jafo18/Hcc_12_11_2004/PICT0580.jpg[/img:2c08748675] [img:2c08748675]http://img.photobucket.com/albums/v47/jafo18/Hcc_12_11_2004/PICT0579.jpg[/img:2c08748675] Bij de Hardware.info systeem stond nog een leuk systeempje (helaas geen foto gemaakt). // Red Dragon : Weet je ondertussen wel waar SLI voor staat ? ;) // - edit - Meer foto's van de HCC : http://photobucket.com/albums/v47/jafo18/Hcc_12_11_2004/
Link naar reactie
  • Reacties 315
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Vorig jaar was het idd drukker. Nu was ik er van half 3-5 en het was een stuk rustigere dan vorig jaar 10-13:00 uur. Een aantal leuke dingen die ik tegen ben gekomen: 16 AA/4AAA batterijen voor 1 euro fangrills voor 1 euro (jammergenoeg alleen keus uit spider, nuclear en dragon. Bij deze zaak waren ledfans e.d. ook maar 4 euro oid en had je een headsetje voor 1 euro en een leuk prijsje voor usb kabels met LED erin en rounded ide kabels. T waren engelsen en k weet de naam niet meer :S stille 120mm ledfans van revoltec voor 10 euro (als je geen stille wilt heb ik er voor 5 euro 120mm fan met 3 bladen gezien bij een zaak die allemaal oude spullen verkocht. Bij creative heb ik alleen een keykoard weten te bemachtigen. JE kon door te raden naar een nummer oid nog een mp3 speler winnen, maar zoeits heb ik maar half opgevangen. Verder was RD natuurlijk trots dat hij met zn snelste systeem op de HCC stond. Het systeem met FX 55 met pfhasechange van hardware.info deed het niet, ze zeiden zelf dat ze problemen tegen kwamen die bij de fabrikant nog niet bekend waren en dat het het enige mobo in europa was. Een nieuwe was uit Japan onderweg. Verder is de LianLi van Ed Buis in het echt nog veel mooier dan op de foto's. Jammergenoeg ben ik hem een aantal x misgelopen (steeds was hij er niet meer als een standmedewerken van hardware.info zei dat hij er op x uur was). Verder nog ff bij CT stand gekeken maar verder niet met iemand gepraat. RD was al vol enthousiasme met een stel anderen bezig en ik had niet veel zin om me in het gesprek te bemoeien. Ik heb nog een groot aantal folders meegenomen, dus Alex als je wat mycom prijzen wilt weten mag j t vragen :P WC ben ik eigenlijk niet tegengekomen met uitzondering op 1 set voor een te hoge prijs.
Link naar reactie
[quote:a4be117358="pcguy"]En hoe weet ik nou welk getal bij welke stand hoort :P[/quote:a4be117358] Een klein aantal standhouders staan op de HCCdagen.nl site. Ik vind het erg slecht dat er maar heel weinig deelnemers daar staan, k zie nu dat ik bv Ace-systems mis ben gelopen... Had ik misschien nog wat leuke modspullen kunnen halen...
Link naar reactie
[quote:ed8b0ef23f="JaFO"]Verrek ... nu weet ik dat ik nog een foto had moeten maken. Er was een engelse stand en ze hadden daar zelf een bordje geplaatst met de tekst 'pardon our ignorance, we only speak english' (als ik het goed heb).[/quote:ed8b0ef23f]Heej die ken ik! Daar heb ik vorig jaar namelijk ook iets gekocht :lol: Vond toen ook al lachwekkend bortje :wink:
Link naar reactie
[quote:4ca4a48304="kleinewiteaap"]Er is trouwens al een prijslijst van de hcc dagen 2004 op tweakers.net. Ik geef jullie de link wel ff: http://www.tweakers.net/hccpricewatch Daar staan al een hoop prijzen op. Mar ik ga er ook heen ff fans halen en kijken voor geheugen en (voeding)[/quote:4ca4a48304]Ja die hebben we zo ongeveer al 4x gepost :wink: Marre, voor de mensen die geweest zijn: Hoe is de GameXpo?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...