Ga naar inhoud

HCC Dagen 2004 (Part 2)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 315
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ik ga aanstaande zondag naar de HCC-dagen, met de trein. Nou heb ik gelezen op de internetsite van de NS dat een retour vanaf Heerenveen (waar ik dus vandaan kom) naar Utrecht CS € 34,-- kost. Een herfstretour kost € 35,--, met deze herfstretour kun je in het weekend met 2 man 1e klas reizen! Dit is voor mij wel interessant dus. Als er nu iemand mee kan reizen, kunnen we de prijs ook nog delen, dan is het helemaal interessant! Dus wie gaat er op zondag om ong. 9:30 uur van Heerenveen naar Utrecht en om ong. 16:20 weer terug? Laat het maar weten!![/b]
Link naar reactie
Woei! @R-bin: Leuk dat je komt! we zien wel, vorige keer hebben we staan kletsen, heeft Slashead een -toen nog zeer exclusieve uit Taiwan gehaalde- FX5700 laten zien, en zijn pc. RD was slasheads (lieftalige? :P) assistente bij een casemod lezing. @General X: Ik begrijp je frustratie,. maar om eerlijk te zijn hebbe je ouders wel een beetje gelijk hoor :wink: Maarja aan de andere kant it's your money P.S. Ik wil van de mensen die vrijdag geweest zijn een uitgebreid verslag met tips e.d. :lol:
Link naar reactie
[quote:56cf431785="Alexander Online"]@General X: Ik begrijp je frustratie,. maar om eerlijk te zijn hebbe je ouders wel een beetje gelijk hoor :wink: Maarja aan de andere kant it's your money [/quote:56cf431785]Dank jullie allemaal voor de GEWELDIGE steun :roll: Ik dacht dat iedereen van mijn leeftijd wel dacht zoals ik (Heb je het geld? Ja? Kope dan!). Blijkt dus weer niet, wat worden jullie toch allemaal volwasse :P :lol:
Link naar reactie
[quote:206a0b4528="pcguy"]Edit: Iedereen moest [b:206a0b4528]offtopic[/b:206a0b4528] blijven dus dat gaan we dan meer es doen. :P[/quote:206a0b4528] Hierboven (ja ik weet dat ik het was) is wel een hele domme (tik)fout, moet natuurlijk ontopic zijn. (al heb ik op gezellig met z'n allen offtopic gaan ook niks tegen hoor :P)
Link naar reactie
arghhh ze zijn helemaal gek geworden bij mij op school :evil: ... we hebben opdrachten gekregen die we op de beurs moeten gaan doen :-? ff een paar voor beelden van vragen: Ga op zoek naar zoveel mogelijk besturingsystemen Bezoek een zelf gekozen presetatie en geef kort aan welke nieuwe ontwikkelingen je heb gehoord en 't toppunt: intervieuw 4 mensen . vraag hun naam en functie en waarom ze zijn gekomen ik kom voor me lol op de beurs moet ik een soort kinder speurtocht gaan doen... echt schijt vervelend....
Link naar reactie
Pas maar op GeneralX, straks vat RD het nog sarcastisch op :lol: Maareh, tuurlijk begrijp ik jou hoor, maar ik begrijp jou ouders ook wel, is het 550 waard? Tsja, je moet het zelf afwegen en daar moeten je ouders je niet in de weg mee zitten :wink: Ik twijfel nog wat ik uitwil geven aan mijn 2.1 setje en welke ik dan moet nemen, want ik vind t wel veel geld 70 euro voor een beetje goed 2.1 setje (zie topic in Multiemedia enz). Maarja, ik koop denkik ELwire blauw voor mn mod, een leuke fangrill en nog wat leuks wat ik tegen kom :wink:
Link naar reactie
[quote:6b9b39139e="royzwiers"]arghhh ze zijn helemaal gek geworden bij mij op school :evil: ... we hebben opdrachten gekregen die we op de beurs moeten gaan doen :-? ff een paar voor beelden van vragen: Ga op zoek naar zoveel mogelijk besturingsystemen Bezoek een zelf gekozen presetatie en geef kort aan welke nieuwe ontwikkelingen je heb gehoord en 't toppunt: intervieuw 4 mensen . vraag hun naam en functie en waarom ze zijn gekomen ik kom voor me lol op de beurs moet ik een soort kinder speurtocht gaan doen... echt schijt vervelend....[/quote:6b9b39139e] nou, das toch eitje.. 1) Linux/ windows 2) uhhmm, ff nieuwstopicje opzoeken op tweakers.net en daar gewoon omheen lullen 3) er zijn altijd van die lieve promomeisjes, vraag je die toch :wink: ( en anders RD/egslim/slash en consorten... bah, ik moet werken zaterdag, altijd zaterdag heen geweest, en nu moet ik het gewoon missen ( was gewoon vast zaterdag uitje geworden) :evil: :evil:
Link naar reactie
[quote:d99fa25712="royzwiers"]arghhh ze zijn helemaal gek geworden bij mij op school :evil: ... we hebben opdrachten gekregen die we op de beurs moeten gaan doen :-? ff een paar voor beelden van vragen: Ga op zoek naar zoveel mogelijk besturingsystemen Bezoek een zelf gekozen presetatie en geef kort aan welke nieuwe ontwikkelingen je heb gehoord en 't toppunt: intervieuw 4 mensen . vraag hun naam en functie en waarom ze zijn gekomen ik kom voor me lol op de beurs moet ik een soort kinder speurtocht gaan doen... echt schijt vervelend....[/quote:d99fa25712] Belachelijk. Nou om je lastte verzachten, je mag mij best interviewen hoor! En "ontwikkelingen"? Sorry goor, dan moet je toch echt bij Cebit zijn! En hoe weet je wat voor presentaties er zijn en of die er zijn? Meestal zijn die toch voor beginners "beginnen met...". zoveelmogelijk besturingssystemen? Yeah right, en dan? alsof ze je bezig wil houden :| Jammer hoor, het verpest je dagje uit, als ik jou was zou ik vrijdag voor de opdracht gaan ofzo en zaterdag voor de fun!
Link naar reactie
[quote:ed9e15cc80="royzwiers"]arghhh ze zijn helemaal gek geworden bij mij op school :evil: ... we hebben opdrachten gekregen die we op de beurs moeten gaan doen :-? ff een paar voor beelden van vragen: Ga op zoek naar zoveel mogelijk besturingsystemen Bezoek een zelf gekozen presetatie en geef kort aan welke nieuwe ontwikkelingen je heb gehoord en 't toppunt: intervieuw 4 mensen . vraag hun naam en functie en waarom ze zijn gekomen ik kom voor me lol op de beurs moet ik een soort kinder speurtocht gaan doen... echt schijt vervelend....[/quote:ed9e15cc80] Zeg tegen ze dat je niet naar de beurs gaat omdat je een bruiloft hebt
Link naar reactie
[quote:0cb7268ace="Alexander Online"] we zien wel, vorige keer hebben we staan kletsen, heeft Slashead een -toen nog zeer exclusieve uit Taiwan gehaalde- FX5700 laten zien, en zijn pc. RD was slasheads (lieftalige? :P) assistente bij een casemod lezing. [/quote:0cb7268ace] Laat dat lieftallige maar weg, ik ben alleen maar lief tegen mijn vrouw :) Ik heb dit jaar een SLI systeem (2x 6800GT PCI-E) en ook een PCI-Express GeForce 6600GT en X800XT, exclusief genoeg? :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...