Ga naar inhoud

FSB begrenzer op de Abit AN7


Aanbevolen berichten

Bestaat er zoiets als een begrenzer voor de FSB op een moederbord? Aangezien mijn pc totaal niet verder wil dan 200 Mhz. Dit is dan wel niet zo erg want hij loopt 100% stabiel op 12.5*200 maar laatste wilde ik een hogere pifast score halen en begon ik met de mp te verlagen en de fsb IETSJE te verhogen maar bij 205FSB start die al niet meer op. Op mijn nf7-s kwam ik tot 220 mhz maar daar kom ik niet genoeg voltage op het gehuegen zetten anders was ik zeer zeker verder gekomen, dus het ligt niet aan de cpu en niet aan het gehuegn.
Link naar reactie
[quote:a8f4712135="HardTrance"]Bestaat er zoiets als een begrenzer voor de FSB op een moederbord? Aangezien mijn pc totaal niet verder wil dan 200 Mhz. Dit is dan wel niet zo erg want hij loopt 100% stabiel op 12.5*200 maar laatste wilde ik een hogere pifast score halen en begon ik met de mp te verlagen en de fsb IETSJE te verhogen maar bij 205FSB start die al niet meer op. Op mijn nf7-s kwam ik tot 220 mhz maar daar kom ik niet genoeg voltage op het gehuegen zetten anders was ik zeer zeker verder gekomen, dus het ligt niet aan de cpu en niet aan het gehuegn.[/quote:a8f4712135] Je chipset kun je gewoon niet zo ver ocen denk ik.
Link naar reactie
[quote:ed58e4c17f="Comp-Freak"]Of je voeding trekt het niet, of je vcore is te laag, of je geheugen. Allemaal dingen die kunnen, maar als het niet lukt, lukt het niet :wink: Verder zit er dacht ik alleen een fsb lock op de nieuwe 9x5 chipsets voor de p4.[/quote:ed58e4c17f]Zoals in mijn start post staat, haalde ik het op mijn nf7-s wel, en dat was met hetzelfde geheugen, zelfde cpu enz. ik heb nu alleen een ander mobo. En ik heb nu meer vcore en meer vdimm erop staan dan dat ik op de nf7-s had! Ook de voeding is hetzelfde, en dit is een Tagan 480watt, dus dat lijkt me sterk! :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...