Ga naar inhoud

3000+ of een 3200+ AMD64


Aanbevolen berichten

met de HCC dagen wil ik een nieuwe CPU kopen, maar nu zit ik te twijfelen tussen deze 2, het gaat niet om de prijs maar om het overclockpotentieel, nu weet ik dat de core's hetzelfde zijn en ze ongeveer evenver gaan komen, maar.... Een 3000+ heeft een redelijk hoge FSB nodig om aan zn max te komen, hier heb ik Bh6 voor waar een DFI 3.1 en straks 3.3v op kan zetten. Een 3200+ zit sneller aan zn max, maar hier hoef je geen superhoge FSB voor te draaien. Nu zit ik te twijfelen tussen het risico dat mn mem en mobo niet zo hard wil en dat ik straks een OC heb met een lage FSB, wil dus veel mhz en een hoge FSB 8) Groeten, NoepZor
Link naar reactie
[quote:962e0d9307="NoepZor"]ok das wel weer waar maar wat voor multiplier hebben de A64's ? om te weten hoe hoog de FSB moet bij een bepaalde CPU snelheid[/quote:962e0d9307] Athlon64 3000+ 51KBL2heeft een MP van 10 en lager. Athlon 64 3200+ 512KBL2 heeft een MP van 11 en lager Athlon 64 3200+ 1024KBL2 heeft een MP van 10 en lager. Hoger kan je MP niet, dat kan alleen met een Athlon FX
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...