Ga naar inhoud

nieuwe voeding?


Aanbevolen berichten

hey de laatste tijd als ik iets zwaars speel dan krijg ik een zwart scherm alsfo hij op stanndby gaat, maar de comp draaait nog gewoon. zou dit mischien aan mijn voeding kunnen komen? ik heb 360 W chieftec voeding en dit zit in mn comp: Moederboard MSI K8MM-ILSRB, S754, K8M800 Processor AMD Athlon 64 3000+, 2.0Ghz, 512Kb cache,S-754 Harddisk Hitachi Deskstar 7K250, 160Gb, 7200rpm,8Mb,ATA100 Grafische kaart Sapphire X800 Pro 256Mb DDR3, DVI, ViVo, ( naar xt speeds 16 pipelines komen eraan ) Geheugen 2xDane-Elec Dimm 512Mb DDR SDram PC3200 CD-Rom drive Lite-On DVD-Rom 16x48x IDE Zwart, oem CD Writer NEC ND-3500A Dual Layer DVD+/-R(W) Zwart voor de rest 4 casefans; 3 papst en 1 enermax en 1 zalman kooler extra op videokaart. als ik mohaa en passific assault (demo) speel maar dan krijg ik ook geen uitvallen. Als ik 3d mark run valt hij heel soms uit. Het uitvallen is nogal irritant als ik gewoon lekker aan t gamen ben dit zijn ongeveer de voltages, 3.3 volt lijn naar 3.2 5 volt blijft ongeveer gelijk 12 volt naar 11.6/7 en als ik een nieuwe voeding nodig heb welke is dan goed rond de 100 euro mag wat meer mag wat minder Robbert
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...