Ga naar inhoud

Ik zoek een S939 90 nm Processor


Aanbevolen berichten

Wat je gaat zien is dat naarmate 90nm CPU's meer geleverd worden de prijs daalt tot precies hetzelfde niveau als die van 130nm. Wanneer 130nm uiteindelijk praktisch niet meer geleverd wordt zul je zien dat de prijs daarvan - zonder praktische reden - flink omhoog schiet. 90nm is inderdaad goedkoper te produceren, maar dit ga je vooral terugzien in AMD's winstmarges. Hoewel ze wel kunnen kiezen om een deel van die winstmarge om te zetten in een groter marktaandeel, door de prijzen te verlagen. Maar in de chip industrie is praktisch geen verband tussen productiekosten en verkoopprijs. Dat is ook logisch, omdat een nieuwe chipfabriek meer dan 3 miljard dollar kost, dat moeten ze natuurlijk wel terugverdienen.
Link naar reactie
ik zoek er ook eentje, en heb idd alleen alternate.de gevonden. in de USA zijn ze ook al te krijgen ( lievere prijzen als in DLD, maar niet leverbaar naar europa) denk dat je nog een maandje moet wachten, voordat ze helemaal ingeburgerd zijn... als je nog een ander adres hier in NL of evt ergens anders vind, plz let me know
Link naar reactie
[quote:6a03a0e4a3="YoupY"]www.extremeprometeia.com is een shop in de UK die ook in NL levert. Shop is goed en betrouwbaar. Ken verschillende mensen die er al wat spul hebben gehaald dat in NL niet te krijgen is. Spreek de kerel van die shop zelf ook wel eens via MSN[/quote:6a03a0e4a3] heej thanx.. 8) tenminste weer eens een goeie OC shop.. zocht nog tygon slangen ( heb het niet meer zo op jeroen en tweakstore uit eigen ervaring) en kon dit op niet veel plekken vinden... ohh, ik zie allemaal weer leuke dingetjes.. morgen maar eens even goed bekijken :D prijzen zijn wel redelijk goed te noemen ( niet veel duurder of goedkoper als hier iig)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...