Ga naar inhoud

Welke versie van Clockgen?


Aanbevolen berichten

je zou eens een van die abits kunnen proberen, die werken wel op een KT333 chipset, misschien ook op de kt600. en anders is er gewoon geen ondersteuning voor VIA chipset based moederborden. daarnaast zijn deze chipsets ook niet echte OC monsters ( ivm ontbreken goeie PCI/AGP lock), dus niet echt de doelgroep voor de maker van het programma. dan blijft er alleen nog OC'en in het bios over voor je
Link naar reactie
jah dat clocken met de bios doet ie ook niet echt goed.. ik denk dat mijn processor een beetje gaar is.. eerst ging hij tot de FSB hoger dan 200, en nu niet eens meer tot de 175.. Dat zal dan toch wel aan de Processor liggen? Ik ben in die tijd alleen gewisseld van Voeding, (van standaard sweex voeding, naar Nexus 3500), heb een GeForce 6800 LE gekocht, en heb er een extra schijf in gedaan.. zou er te weinig voeding over zijn geweest dan?
Link naar reactie
[quote:f05d8203ec="@ liq.."]jah da doet ie ook niet echt goed.. ik denk dat mijn processor een beetje gaar is.. eerst ging hij tot de FSB hoger dan 200, en nu niet eens meer tot de 175.. Dat zal dan toch wel aan de Processor liggen? Ik ben in die tijd alleen gewisseld van Voeding, (van standaard sweex voeding, naar Nexus 3500), heb een GeForce 6800 LE gekocht, en heb er een extra schijf in gedaan.. zou er te weinig voeding over zijn geweest dan?[/quote:f05d8203ec] kom je maar op 1 manier achter... stressen die hap, en ondertussen je V lijnen monitoren. downlad eens passmark burn in van www.passmark.com of draai de burn in wizard van Sisoft sandra ( ff googlen) en houd op de achtergrond even een monitor programma ( van je mobomaker, of programma als mbm5 , cpucool etc.)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...