Ga naar inhoud

Nieuw moederbord, waar op letten ?


Aanbevolen berichten

[quote:6f27ebd9e8="Obi-wan-kenobi"] Nee, dat kan niet. Het hendeltje van de Socket moet je immers eerst omhoog halen om de processor er (voorzichtig) uit te kunnen lichten. Die koelpasta die op de koeler en CPU zit, die valt er niet zomaar vanaf: Dus die kun je gewoon laten zitten en hergebruiken. Let er wel op dat het niet aan je vingers of je tafel of wat dan ook komt te zitten. :wink:[/quote:6f27ebd9e8] Misschien domme vraag (is ook de eerste keer dat ik dit ga doen), maar moet ik nog ergens op letten, van hoe de koelpasta eruit ziet ?? M.a.w. als er stukjes "ontbreken" (als dat al kan), moet ik dan geen risico nemen en er nieuwe tussen doen ? :oops:
Link naar reactie
[quote:043f463026="Obi-wan-kenobi"] Ok, ook prima chipset: VIA KT600. Waarschijnlijk kun je die Thunderbird ook wel op 1,4GHz kunnen laten lopen als de temperaturen laag blijven. :wink:[/quote:043f463026] Uhhh, ik denk dat ik al heel blij ben als ik hem gewoon op de normale snelheid aan de praat krijg :lol: :oops:
Link naar reactie
[quote:845a379254="Mystery1"] Misschien domme vraag (is ook de eerste keer dat ik dit ga doen), maar moet ik nog ergens op letten, van hoe de koelpasta eruit ziet ?? M.a.w. als er stukjes "ontbreken" (als dat al kan), moet ik dan geen risico nemen en er nieuwe tussen doen ? :oops: [/quote:845a379254] Die koelpasta lijkt gewoon op uitgesmeerde tandpasta, alleen zachter. :P Je zou als dat spul teveel van het midden uitgesmeerd is, het met een plat stukje metaal o.i.d. terug kunnen schrapen naar het midden. Wanneer je het koelblok dan erop drukt, smeert 't vanzelf wel weer uit. De koelpasta dient alleen voor het contact voor warmteoverdracht van CPU naar koelblok, dus een heel dun laagje is al zat.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...