Ga naar inhoud

Ervaring met Antec NEOPOWER


Aanbevolen berichten

Ik ben nieuwschierig wie er daadwerkelijk ervaring heeft met een ANTEC NEOPOWER voeding. Deze vraag omdat ik er eentje besteld heb bij een nieuwe systeem. Ik ben voornamelijk geinteresseerd in ervaringen met overclocken, stabiliteit op langere duur en temps in een MIDI behuizing. Deze voeding zal zijn voor een AMD64-3500+ (Winchester)- ASUS A8V DeLuxe - GF6800GT - 1024 MB kit 2-2-2-5 in een coolermaster Centurion 5 behuizing. Verder zal in het systeem komen een NEC3500, Audigy2ZS, DVD Rom en een Zalman CNPS7700-Cu. Ik zou nog veranderingen kunnen aanbrengen in de bestelling daar er enkele componenten nog niet beschikbaar zijn bij de leverancier. Alvast bedamkt voor eventuele reacties....
Link naar reactie
Zeer goede voeding! Het systeem dat jij heb kan hij zonder moeite trekken zelfs wanneer je zwaar gaat overclocken. De voeding is zeer goed bij overclocken. De losse kabels zijn ook goed van kwaliteit. Het geluid is ook niet haast niet te horen. zeer goede voeding maar dat had je waarschijnlijk ook op het internet gelezen. Er is ook een 380Watt versie maar daar weet ik niets over.
Link naar reactie
[quote:96fde0fecb="laurensbot333"] Er is ook een 380Watt versie maar daar weet ik niets over.[/quote:96fde0fecb] Zoals je waarschijnlijk al dacht ga ik voor de NeoPower 480 De meeste tests die ik gelezen heb zijn redelijk positief. Hier zoek ik echter daadwerkelijke ervaringen met deze voeding. Het geheugen is trouwens de Corsair twinx ddr400 XLL. Ik had begrepen dat deze ook behoorlijk wat ruimte over heeft voor een overclock... Maar mocht iemand nog verbeteringen kunnen aanbrengen in de lijst, alle hulp is welkom.... :wink:
Link naar reactie
gskill is "je van het" voor a64 overclocken [url=http://www.icomputers.nl/product_detail.asp?A_ID=1401&SSS_ID=1050&SS_ID=1050&S_ID=412]G.Skill 1024MB PC4400 @ 2.5-3-3 Extreme Series Dual Channel 280,00[/url] - CAS Latency: 2-2-2-5 (PC3200) - CAS Latency: 2.5-3-3-7 (PC4400) - Test Voltage: 2.65~2.85 V zou ik eerder kopen dan corsair atm...
Link naar reactie
Pricewise kan je natuurlijk ook nog voor 200 euro TCCD memory kopen van Samsung. 1024 MB is dat. Dat is onder andere [url=http://www.oc-wear.de/pd2053558574.htm?categoryId=26]hier[/url] verkrijgbaar. Ow, het is van OC-wear zelf, naja, bij iComputers heb je het ook. Bij nader inzien zie ik dat die van OC-wear ook nog eens brainpower heeft! Edit: Hee, prijs verhoogd :(
Link naar reactie
Hoeveel beter zal de G.skill zijn t.o van de Corsair Twinx in real world performance?? Ik bedoel percentage gewijs. Ik zal nooit tot het uiterste gaan met het systeem, het blijft een te grote investering om daar teveel risico's mee te nemen. Op het moment heb ik alle onderdelen bij 1 firma besteld http://www.partsandbytes.nl/. Zij zetten dan ook het systeem in elkaar. Die €8,= verschil is dan te verwaarlozen. Maar als jullie in hun produktenlijst iets beters zien, zeg het maar. Alleen is het nu wachten geblazen op de levering van de AMD Winchester door de distributeur. :-? Btw. De GraKa wordt een MSI-NX6800GT/TD Edit: Lol...geheugen kost nu €272,= :lol:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...