Ga naar inhoud

Ervaringen met de IBL® Power NT 520 Watt Gold voeding?


Aanbevolen berichten

ik ben inmiddels de trotse bezitter van de XFX geforce 6800 LE videokaart (12 pipes en 6 vertex open), maar ik merk dat mijn voeding instabiel begint te worden (350 watt no name). Ik heb mn cd brander al afgesloten om mn systeem stabiel te laten lopen.Nu is mijn oog gevallen op de bovenstaande voeding.Heeft iemand ervaring met de IBL Power NT 520 Watt gold edition voeding?
Link naar reactie
[quote:0535fb08ab="bassieman"]ik ben inmiddels de trotse bezitter van de XFX geforce 6800 LE videokaart (12 pipes en 6 vertex open), maar ik merk dat mijn voeding instabiel begint te worden (350 watt no name). Ik heb mn cd brander al afgesloten om mn systeem stabiel te laten lopen.Nu is mijn oog gevallen op de bovenstaande voeding.Heeft iemand ervaring met de IBL Power NT 520 Watt gold edition voeding?[/quote:0535fb08ab]IBL is in ieder geval stil... Ichbinleise hè... Ik heb fannetjes ervan, die zijn zalig hoor, net zo krachtig als mijn enermax @ full maar 2 dB minder (dat scheelt echt) Die voedingen hebben zeker een prijs waarvan je zegt dat het gewoon true-power is en niet opgetelde piek-power. Hu, verkeerd gekekeken. Ik zou het toch maar eens navragen. 520 Watt voor 62 euro is toch wel grensgeval zeker voor zo'n stil ding. Edit: Nee, het is bij elkaar opgeteld.
Link naar reactie
[quote:625977f599="bassieman"]dus deze voeding heeft geen gescheiden lijnen? oftewel een beetje Q-tech kwaliteit met een goede fan? Is er voor rond de 50-60 euro een voeding te vinden die wel true power produceert?[/quote:625977f599] Tuurlijk, Tagan 380: http://www.ikbenstil.nl/product_info.php?cPath=24_125&products_id=856
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...