Ga naar inhoud

Socket 939 moederborden...


Aanbevolen berichten

Yow mensen, Ik wilde ff weten, ik ben voor de gein altijd systeempjes aan het samenstellen bij verschillende zaken en dan kijken wel het mooiste is enzo. Nu kwm ik mij Mycom.nl terecht, en daar hadden ze tot mijn verbasing een AMD 64 3200+ op s939 ...dus die had ik "besteld' maar daar staat bij mobo's maar 1 socket 939 mobo....namelijk Asus A8V Deluxe. Maar die heeft geen dual-channel... Zijn er nog meer goede mobo's voor s939 MET: - dual channel PC3200 DDR - veel usb - agp 8x - SATA en IDE (ide voor dvd rw, dvd-r en 1 HDD) - ATX - Chipset?!? als ie maar goed is - audio = ok Mss antwoord dat voor de hand ligt, maar ik kom er niet uit Alvast Bedankt, Bas
Link naar reactie
uhmm, volgens mij heeft S939 altijd DC. maar goed. als je altijd systemen samensteld dan heb je vast wel eens gehoord van de pricewatch grappig, er is zelfs een categorie ''S939 moederborden'' :wink: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/475 EDIT: AGP 8x hebben ze allemaal chipset: Nforce3 of KT800 ATX: zijn geen andere formaten nog op S939 SATA/IDE: tegenwoordig is dit standaard haast dus geen probleem voor de rest zul je zelf maar even wat moeten zoeken.. voor oc'en is Nforce3 beter ( goeie AGP/PCI lock) mocht je nog even willen wachten, straks komt Nforce4, en anders nog even maandje wachten ( komen meerdere betere borden op de markt, is momenteel erg schaars op S939) zoek zelf ook goed ocbord, maar er is gewoon nog niks op dat platform
Link naar reactie
[quote:3bd77391af="Sliciej"]Oké...ik wilde gewoon ff weten welke er nu zijn, welke specs ze hebben ern welke het beste bij mij passen. Op het laatste weet ik het nog niet, welke kan ik dan het beste pakke ? de MSI K8N Neo2 Platinum of Asus a8v Ik oc niet echt hard..mss later maar wss niet Ik game erg veel.[/quote:3bd77391af] die MSI is wel goed bordje, ik heb nu nog de S754 versie ervan, en ben zeer tevreden ( alleen brak geluid) compleet mobo, stabiel, clocked ook redelijk goed over.
Link naar reactie
[quote:202558558c="Sliciej"]Oké...ik wilde gewoon ff weten welke er nu zijn, welke specs ze hebben ern welke het beste bij mij passen. Op het laatste weet ik het nog niet, welke kan ik dan het beste pakke ? de MSI K8N Neo2 Platinum of Asus a8v Ik oc niet echt hard..mss later maar wss niet Ik game erg veel.[/quote:202558558c] Meestal wordt het MSI moederbord bestempeld als de betere. Op GoT is er een hele resum topics over dit moederbord als je geinteresseerd bent. Ik heb er zelf ook een en ben er zeer tevreden over. Heb tot nu toe geen problemen ondervonden.
Link naar reactie
[quote:f61598e2e6="Sliciej"]Oké, bedankt voor jullie hulp :wink: Nu nog 1 ding....welke is beter tussen de neo2 en de neo2 Platium? En waarom ?[/quote:f61598e2e6] chipset. neo2 is kt800 (via chipset) neo2 plat is nforce3 (nvidia chipset) EDIT; idd, de epox is ook een goed bordje ( lekker mijn moeilijk bij elkaar gezocht info jatten he draakje :wink: ) http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=303412&cks=ACC 1e in NL die hem heeft volgens mij. ik ga hier zelf ook voor, lijkt me een goed mobo, goeie mogelijkheden, en boel instellingen. review: http://www.ocworkbench.com/2004/epox/9nda3+/g1.htm
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...