Ga naar inhoud

temperatuur Mobo en CPU


Aanbevolen berichten

[quote:095bea5fec="opip"][quote:095bea5fec="opip"]Mijn mobo doet 52 graden en mijn CPU 35. Zijn dit aanvaardbare waarden od is dit aan de hoge kant?[/quote:095bea5fec] Sorry, het is andersom: Mobo: 35; CPU; 52[/quote:095bea5fec]Idle of als je uurtje ge-gamet hebt? In het geval van de 1e moet je FAN's aan gaan schaffen in het 2e geval kan dat gerust. Ennnu: [img:095bea5fec]http://forum.computertotaal.nl/phpBB/templates/ct/images/lang_english/icon_edit.gif[/img:095bea5fec] :wink: :P
Link naar reactie
[quote:5c38711de7="xiliduur"]waar ga je voor, een stil systeem of een prestatie games pc? En heb je nu problemen met die temps? Het kan trouwens wel hoor als dat je idle temps zijn, hoeft niet problematisch te zijn. 1 case fan zal trouwens niet meteen drastische veranderingen brengen. Welke proc en koeler heb je?[/quote:5c38711de7] Athlon XP 2600+ met originele cooler. (boxed versie) Eigenlijk geen problemen, ook niet met games. Draait allemaal soepel. Ik heb nu een uurtje of twee gegoogled en CPU op 54 en Mobo op 35 graden. Ik denk dat het pas problemen gaat geven als ik een 9800 pro videokaart of hoger ga installeren. Heb nu aan ATX micro kastje en een 9700 radeon kaart. Voeding (250 Watt) is dan ook te krap
Link naar reactie
[quote:25aeaf7b68="bradley"]mijn temps zijn moederbord 67 °C (153 °F) procesador 50 °C (122 °F) mijn pc is stabiel en met spellen gaat de temp niet mhoog en met 7 casefans erbij gaat de temp niet naar beneden :roll: .[/quote:25aeaf7b68]Moet dat niet andersom? En sodeju das hoog zeg... Ik heb (Idle) Proc: 30 Mobo: 25 (Stressed) Proc: 40 Mobo 29 Maar ik heb dan ook zon grote kopere Zalman koeler 8)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...