Ga naar inhoud

Het Grote Koelingstopic Deel 2


Aanbevolen berichten

[quote="Interficior"][quote="Robbiez"]misschien een domme vraag :oops: maar van welk merk is die dangerden ik kan het nergens vinden :-?[/quote]http://www.dangerden.com/ Vragen zijn nooit dom hè :P Bij veel winkels die een beetje koeling hebben, hebben ze toch wel DD[/quote] ik zie het nergens op tweakers.net/pricewatch staan bij watercooling :-?
Link naar reactie
  • Reacties 133
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:4f0c5c5daa="KiPSiE"]ik heb een p4 en dan is het niet slim om een socket A blokje te bestellen.... en over die dangerden ziet die er wel een beetje vet uit?? want dat vind ik ook belangrijk[/quote:4f0c5c5daa]Dan neem je de P4 versie, deze dus: http://www.ikbenstil.nl/product_info.php?cPath=149_150_153&products_id=570 Dangerden hebben meestal ook een poly top. En ik plexi kan je weer gezellig ledjes maken enzo.
Link naar reactie
WaterChill CPU Cooler: geschikt voor: Intel P4 S478, AMD Socket A, AMD S754/S940 (AMD 64), WaterChill VGA Cooler WaterChill Chipset Cooler Radiator (let op: liever slangeklem gebruiken) 120 mm Low Noise Fan 700 l/hr 220V Hydor Pomp met push on fittings WaterChill Control Unit met SafeStartTM, NoiseControlTM en LED connection WaterChill Plexiglas Reservoir WaterChill leiding set Alle bevestigingsmaterialen Anti Algen vloeistof - 25 ml flesje Heat Conduction Compound - 2 ml tube ik heb gevraagd of er geen chopset cooler bij kon want die wil ik niet watercoolen maar wat vinden jullie hiervan?
Link naar reactie
[quote="Vandread"][quote="Interficior"]Kijk bijvoorbeeld maar eens naar winkels zoals www.tweakstore.net Om maar een voorbeeld te noemen,[/quote] robbiez ik zie dat je in rotterdam woont, GA LANGS bij jeroen, hij zal je goed helpen etc (via internet bestellen is hopeloos maar langsgaan is top :D)[/quote] wie is jeroen :oops:
Link naar reactie
[quote:9db5a64fec="Robbiez"][quote:9db5a64fec="Vandread"][quote:9db5a64fec="Interficior"]Kijk bijvoorbeeld maar eens naar winkels zoals www.tweakstore.net Om maar een voorbeeld te noemen,[/quote:9db5a64fec] robbiez ik zie dat je in rotterdam woont, GA LANGS bij jeroen, hij zal je goed helpen etc (via internet bestellen is hopeloos maar langsgaan is top :D)[/quote:9db5a64fec] wie is jeroen :oops:[/quote:9db5a64fec]De eigenaar van de Tweakstore
Link naar reactie
[quote:ea990fafb6="Robbiez"]WaterChill CPU Cooler: geschikt voor: Intel P4 S478, AMD Socket A, AMD S754/S940 (AMD 64), WaterChill VGA Cooler WaterChill Chipset Cooler Radiator (let op: liever slangeklem gebruiken) 120 mm Low Noise Fan 700 l/hr 220V Hydor Pomp met push on fittings WaterChill Control Unit met SafeStartTM, NoiseControlTM en LED connection WaterChill Plexiglas Reservoir WaterChill leiding set Alle bevestigingsmaterialen Anti Algen vloeistof - 25 ml flesje Heat Conduction Compound - 2 ml tube ik heb gevraagd of er geen chopset cooler bij kon want die wil ik niet watercoolen maar wat vinden jullie hiervan?[/quote:ea990fafb6] Netjes, alleen de chipset zou ik wel koelen, zeker als je gaat oc'en. Ik weet niet welk mobo je hebt maar de nforce3 word loeiheet als hij hard moet werken. (Zeker als er zo'n prut blokje opzit zoals bij bijvoorbeeld msi)
Link naar reactie
[quote="pcguy"][quote="Robbiez"]WaterChill CPU Cooler: geschikt voor: Intel P4 S478, AMD Socket A, AMD S754/S940 (AMD 64), WaterChill VGA Cooler WaterChill Chipset Cooler Radiator (let op: liever slangeklem gebruiken) 120 mm Low Noise Fan 700 l/hr 220V Hydor Pomp met push on fittings WaterChill Control Unit met SafeStartTM, NoiseControlTM en LED connection WaterChill Plexiglas Reservoir WaterChill leiding set Alle bevestigingsmaterialen Anti Algen vloeistof - 25 ml flesje Heat Conduction Compound - 2 ml tube ik heb gevraagd of er geen chopset cooler bij kon want die wil ik niet watercoolen maar wat vinden jullie hiervan?[/quote] Netjes, alleen de chipset zou ik wel koelen, zeker als je gaat oc'en. Ik weet niet welk mobo je hebt maar de nforce3 word loeiheet als hij hard moet werken. (Zeker als er zo'n prut blokje opzit zoals bij bijvoorbeeld msi)[/quote] Moederboard MSI K8MM-ILSRB, S754, K8M800, VGA, LAN, 1394, bulk dit is het moederbord die ik heb is er trouwens een groot verschil tussen de l20 en l30 ja een x aantal lieter / uur maar merk je dit ook erg in prestaties?
Link naar reactie
[quote:94557e1893="pcguy"]Je merkt het iets, maar bij een 1200l/u pomp zou ik voor een 240mm (of zelfs 360) radiator gaan ipv een 120mm.[/quote:94557e1893] ik zou zowiezo voor een 240mm rad gaan... (2x 120 mm fan...) 120 mm rad vind ik altijd net zo krap aan, als je waterkoeling koopt ga dan niet besparen op zoiets ;)
Link naar reactie
[quote="Vandread"][quote="pcguy"]Je merkt het iets, maar bij een 1200l/u pomp zou ik voor een 240mm (of zelfs 360) radiator gaan ipv een 120mm.[/quote] ik zou zowiezo voor een 240mm rad gaan... (2x 120 mm fan...) 120 mm rad vind ik altijd net zo krap aan, als je waterkoeling koopt ga dan niet besparen op zoiets ;)[/quote] waarop dan wel :wink: het moet wel eel klein beetje betaalbaar blijven reservoir kan ik wel op besparen maar dan kan hij niet zo makkelijk buiten mijn kast en als je een 120 mm radiator hebt kan je het voorin plaatsen en een 240 moet je bovenin plaatsen of zie ik het nu verkeerd?
Link naar reactie
[quote:62f93a6257="pcguy"]Ik gok zo'n 5cm, (die van mij dan) @ Vandread, 240mm op een 700l/u pomp helpt dat niet de hele waterflow naar de kl*t*?[/quote:62f93a6257] Ligt aan de head/opvoerhoogte van je pomp en watvoor rad (tip: bestel bij tweakstore een dangerden dual heatercore die is goed voor je flow en koelt beregoed)
Link naar reactie
[quote="Vandread"][quote="pcguy"]Ik gok zo'n 5cm, (die van mij dan) @ Vandread, 240mm op een 700l/u pomp helpt dat niet de hele waterflow naar de kl*t*?[/quote] Ligt aan de head/opvoerhoogte van je pomp en watvoor rad (tip: bestel bij tweakstore een dangerden dual heatercore die is goed voor je flow en koelt beregoed)[/quote] uhm ik zie hier niet staan dat er fans bij zitten en om nou ook nog fans te kopen word de radiator wel een beetje duur :( ps: ben je verkoper bij tweakstore ofzow :lol:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...