Ga naar inhoud

Het Grote Koelingstopic Deel 2


Aanbevolen berichten

verkoop je andere luchtkoelers.... en waarom kan jij niet quoten? het staat altijd vernaaid bij jou? wat is je budget trouwes? hoeveel is die set die je zelf zei? aangezien je in r'dam woont is tweakstore de aangewezen plaats.... je kan ook bij www.oc-shop.nl DD spullen bestellen als je wilt ;) ze kunnen in principe alles leveren
Link naar reactie
  • Reacties 133
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:f7eabf0021="Vandread"]verkoop je andere luchtkoelers.... en waarom kan jij niet quoten? het staat altijd vernaaid bij jou? wat is je budget trouwes? hoeveel is die set die je zelf zei? aangezien je in r'dam woont is tweakstore de aangewezen plaats.... je kan ook bij www.oc-shop.nl DD spullen bestellen als je wilt ;) ze kunnen in principe alles leveren[/quote:f7eabf0021] volgens mij heeft ie bbcode uitgeschakeld, maar als je er zo dicht bij woont er langs gaan, bestellen via internet niet doen, dan ontvang je niets !!!!!!!!!!!!
Link naar reactie
ja maar ik ga zowiezo daar niet alles kopen :p k heb op internet een hydor l30 gezien voor 33 euro en daar is die 60 ik heb niet echt een budget maar ik wil er gewoon niet zo veel geld aan uitgeven :wink: rond 200 - 250 maar mag natuurlijk ook minder 8) ik heb wel veel coolers 2 papst 8x8 en enermax 8 x 8 en een 92 mm zalmann. en een coolermaster maar die blijft erin voor een leuke casemod 250 euro ongeveer dacht ik dit kan ik wel verkopen maar dan moet ik eerst die set hebben gekocht edit: hmmm die site is wel erug duur :-? :( tog maar kijken bij ct systemen ofzoiets en tweakers :lol:
Link naar reactie
[quote:65b99885ca="NoepZor"][quote:65b99885ca="Vandread"]verkoop je andere luchtkoelers.... en waarom kan jij niet quoten? het staat altijd vernaaid bij jou? wat is je budget trouwes? hoeveel is die set die je zelf zei? aangezien je in r'dam woont is tweakstore de aangewezen plaats.... je kan ook bij www.oc-shop.nl DD spullen bestellen als je wilt ;) ze kunnen in principe alles leveren[/quote:65b99885ca] volgens mij heeft ie bbcode uitgeschakeld, maar als je er zo dicht bij woont er langs gaan, bestellen via internet niet doen, dan ontvang je niets !!!!!!!!!!!![/quote:65b99885ca] ontvang je niets :o tevens test :wink: :lol: kijke of dat bbcode t nu wel doet :p en hij det het! :)
Link naar reactie
leuk lijstje: hydor l30 dangerden tdx a64 Asetek NB + GPU blokjes (en even vragen of dat past + of er 1/2 inch ID slang koppelingen op kunnen) Dual of single heatercore (ligt aan je budget) (en misschien een fanshroud is wel handig) Bayreservoir misschien wat voor je? edit: ach ben je mal koop een prefab kit veel makkelijker :lol:
Link naar reactie
[quote:520f075f3a="Interficior"][quote:520f075f3a="Robbiez"]moet je ook nog koelpasta kopen?[/quote:520f075f3a]Als je dat er niet bij krijgt en je hebt het thuis niet wel ja [quote:520f075f3a]en hoe duur zijn die klemmen ongeveer?[/quote:520f075f3a]Heb jij geen Pull fittingen? :X Klemmetje kost .75 euro [quote:520f075f3a]en is deze fan een beetje goed? Akasa AK-183-L2B Ultra Qiet €12,50 Sound: 18.0 dB(A) Air flow: 44.8 CFM Rated speed: 1400 RPM[/quote:520f075f3a]Ligt eraan waar je van houdt. Je kan ook een stofzuiger kopen met pots ertussen :)[/quote:520f075f3a] hij moet stil zijn dat is ook de belangrijkste reden dat ik waterkooling neem ( zeg ik ook tegen mn pa :lol: ) maar ook voor betere prestaties. hoeveel klemmen heb je nodig? ongeveer en ik heb gehoort dat die artic silver 5 uitdroogd is dit waar? want als er dan iets is kan moeilijk alles eruit halen.
Link naar reactie
[quote:29b284207d="Robbiez"]hoeveel klemmen heb je nodig? ongeveer[/quote:29b284207d]Als je push-fittingen hebt, heb je er geen nodig. [quote:29b284207d]en ik heb gehoort dat die artic silver 5 uitdroogd is dit waar? want als er dan iets is kan moeilijk alles eruit halen.[/quote:29b284207d]Klopt, Na een maand wordt het hard. Als je dat niet wilt zou ik ACQ nemen. Dit zijn push fittingen of hoe ze ook heten: [img:29b284207d]http://www.vr-zone.com/newspics/Feb04/07/ANTARCTICA2-s.jpg[/img:29b284207d] Let erop dat ze bij push fittingen altijd de OD nemen.
Link naar reactie
[quote:cfac551e6b="laurensbot333"]artic silver 5 droogt uit :o is dit goed of slecht ik heb namelijk me al mijn systemen met dit middel gemaakt. of maakt het niet uit voor de koeling al het hard word?[/quote:cfac551e6b]Nee hoor, het koelt heer goed. Maar het is alleen vervelend als je wat vaker je blok eraf haalt. /laat
Link naar reactie
-Storm G4 blok (maar geloof nogal slecht leverbaar :P) of dit blok [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=133184]*klik*[/url] (Cascade) -Eheim 1250 pomp -DD maze4 nb blok -DD maze4 gpu blok -Dangerden Dual heatercore+fanshroud + 2 leuke fannetjes naar keuze -Reservoir naar keuze voor DD meuk zou ik bij oc-shop.nl een offerte vragen 2e hands DD heatercore te koop in r'dam misschien leuk voor robbiez ? http://www.tweakers.net/aanbod.dsp?ID=154543&ProduktID=&DB=
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...