Ga naar inhoud

Het Grote Koelingstopic Deel 2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:5e24d66665="Vandread"]Past waarschijnlijk niet. Je voeding hangt denk ik in de weg http://www.zalmanusa.com/product/cooler/7000(AB)_462MBlist_eng.htm rustig aan knul het lijkt alsof wij jou een gunst moeten doen en je het allemaal maar zwaar hebt.....[/quote:5e24d66665]oke, welke raad je me dan aan? ik denk idd ook niet datie past..
Link naar reactie
[quote:596c0b3644="Red Dragon"]En dat laatste is het belangrijkste voor mij :) voor het betere overklok werk heb ik mijn Waterkoeling al tenslotte. het moet gewoon een goeie cooler wezen die ik overal voor kan gebruiken. Ik denk dat ik me even wat ga verdiepen in de XP-90.[/quote:596c0b3644][s]XP-90 is trouwens ook gewoon 120 mm fan hoor! Alleen hij heeft een soort van boog, waardoor de elco's van veel mobo's niet in de weg zitten.[/s] Ow... :X
Link naar reactie
[quote:46683a7b3c="R-bin"]Op de website van thermalright staat de recommended fan en dat is een 92 mm dus ik denk niet dat ie bedoeld is voor 12 cm fans. Misschien dat je met wat pruts werk die er wel op kan krijgen ;)[/quote:46683a7b3c]Pssst, ik had mijn bericht ook al bewerkt lange tijd geleden, door het tussen strike-tags te halen enzo. Dacht dat dit wel duidelijk was. Maar in ieder geval is het zo dat die XP-90 niet met een backplate werkt, dat is mooi. Alleen je krijgt er wel een andere retention bracket bij :( In ieder geval moeten we nu nog voor de heer Red Dragon een mooi 92mm fannetje zoeken. (Niet dat ik hem nu wil forcen naar dit geval hoor!) Edit: De échte beetje leuke is toch wel een Enermax 9FAB. Maar je kan ook proberen ergens een Vantec Tornado te scoren en er een potje tussen solderen. Edit2: Hier is ie verkrijgbaard: http://www.spacepromotion.nl/index.php?pnr=05&product=220
Link naar reactie
@Interficior Ik wil wel alles in 1 shop kopen, 92mm fan en XP-90, ga wel even kijken via tweakers of er een shop is die een mooie fan verkoopt en ook nog eens de XP-90 To dus ver bedankt iedereen btw.. mooie cooler van Zalman, ziet er goed uit.. denk alleen dat de Arctic coolers momenteel toch beter zijn..
Link naar reactie
Noepzor, is waterkoeling niet iets voor je? el cheapo blokje (frigus ofzo? presteert net iets beter als de rbx als ik de tests moet geloven.) Als je waterkoeling op zo'n 3000+je zet gaan ze best wel lekker. (Kijk maar naar die van mij, kan er 600mhz stabiel bijklokken, 2700 haal ik ook maar is alles behalve stabiel.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...