Ga naar inhoud

Het Grote Koelingstopic Deel 2


Aanbevolen berichten

hebben jullie een goede smoes om watercooling te nemen ik kan mn pa nog niet echt goed oerhalen :cry: maar hij vind het wel mooi spul :D maar hij is bang dat er iets gaat lekken en dan mn mobo ofzo capot gaat :-? hebben jullie nog leuke tips om m over te halen? :lol: ik heb al gezegd : stiller ik ben bijna doof hier 8) betere prestaties over die 2e hands dinge; ik ben van plan om een dual ding te kopen en dit is een single
Link naar reactie
  • Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ik denk dat ik toch voor deze set ga : WaterChill CPU Cooler Antarctica block supporting Intel P4 S478, AMD Socket A, AMD S754/S940 (AMD 64) WaterChill Chipset cooler block NB01/P1 supporting Intel, AMD, SIS and VIA chip sets WaterChill VGA cooler block VGA02/P1 supporting Nvidia/Gforce ad ATI/Radeon AGP cards Black Ice Pro DUAL Radiator with push on fittings 2 X 120 mm Low Noise Papst Fans with push on fittings 1200 l/hr Hydor Pump with push on fittings WaterChill Control Unit with SafeStartTM, NoiseControlTM and LED connection WaterChill Plexiglas Reservoir WaterChill Tube Set (3,0 mtr.) ALL fittings and mounting accessories are included Anti Algae Fluid - 25 ml bottle Heat Conduction Compound - 2 ml tube Installation Manual. ook wel de Asetek K12a-L30 watercool set 279 euro daar zit gelijk alles erop en eraan en dit zijn tog de dingen die ik eigenlijk wilde kopen maar dan in een set dus iets goedkoper, Maar hoe ver kan ik ongeveer oc met mijn systeem en deze watercoolingsset? of kan je daar totaal niets over zeggen maar gewoon uittesten?
Link naar reactie
[quote:82b365ac68="pcguy"][quote:82b365ac68="Robbiez"]Maar hoe ver kan ik ongeveer oc met mijn systeem en deze watercoolingsset?[/quote:82b365ac68] Als ik alleen van de cpu uitga denk ik toch een 2600 mhz a 2700mhz maar dan moet je wel geluk hebben met je stepping van je cpu.[/quote:82b365ac68] Maar dan moet je wel een mobo met een agp/pci lock hebben.. :wink:
Link naar reactie
[quote:ebb12a3aa9="jayday"][quote:ebb12a3aa9="pcguy"][quote:ebb12a3aa9="Robbiez"]Maar hoe ver kan ik ongeveer oc met mijn systeem en deze watercoolingsset?[/quote:ebb12a3aa9] Als ik alleen van de cpu uitga denk ik toch een 2600 mhz a 2700mhz maar dan moet je wel geluk hebben met je stepping van je cpu.[/quote:ebb12a3aa9] Maar dan moet je wel een mobo met een agp/pci lock hebben.. :wink:[/quote:ebb12a3aa9] en waar kan ik dat zien :oops:
Link naar reactie
[quote:049aa695b5="Robbiez"][quote:049aa695b5="jayday"][quote:049aa695b5="pcguy"][quote:049aa695b5="Robbiez"]Maar hoe ver kan ik ongeveer oc met mijn systeem en deze watercoolingsset?[/quote:049aa695b5] Als ik alleen van de cpu uitga denk ik toch een 2600 mhz a 2700mhz maar dan moet je wel geluk hebben met je stepping van je cpu.[/quote:049aa695b5] Maar dan moet je wel een mobo met een agp/pci lock hebben.. :wink:[/quote:049aa695b5] en waar kan ik dat zien :oops:[/quote:049aa695b5] Bordje met nforce3 250gb chipset.
Link naar reactie
[quote:aaf0f1d92d="pcguy"][quote:aaf0f1d92d="Robbiez"][quote:aaf0f1d92d="jayday"][quote:aaf0f1d92d="pcguy"][quote:aaf0f1d92d="Robbiez"]Maar hoe ver kan ik ongeveer oc met mijn systeem en deze watercoolingsset?[/quote:aaf0f1d92d] Als ik alleen van de cpu uitga denk ik toch een 2600 mhz a 2700mhz maar dan moet je wel geluk hebben met je stepping van je cpu.[/quote:aaf0f1d92d] Maar dan moet je wel een mobo met een agp/pci lock hebben.. :wink:[/quote:aaf0f1d92d] en waar kan ik dat zien :oops:[/quote:aaf0f1d92d] Bordje met nforce3 250gb chipset.[/quote:aaf0f1d92d] oww heb ik niet :cry:
Link naar reactie
Zo te zien is op je mainboard bespaart.... K8M800 is vrij budget model mobo KT800Pro heeft ook agp/pci lock trouwes :) asus a8v heeft die en die schijnt wel puik te zien (al is die voor s939) Ennuh laat iemand ff het amd64 overclock principe uitleggen :P morgen heb ik eindelijk een s939 systeem in handen die ik ga bouwen :D helaas niet voor mezelf
Link naar reactie
[quote:7f20889e38="KiPSiE"]met nog speciale koeling erbij ofzo?? of gewoon alleen een s939?[/quote:7f20889e38] volgende 2x 512mb DDR400 PC3200 Brand/3rd geheugen DVD-Rom Philips 16x50 speed ZWART bulk DVD brander NEC ND-3500A +/-R(W) 16x ZWART Socket 939 AMD64 3200+ (2,00 GHz) 512kb BOX Gigabyte K8NS Ultra-939, D-DDR400, Soc939 Behuizing Antec LifeStyle SONATA Zwart 380W Maxtor 200GB 7200rpm 8mb en wss een 6800LE of 6800 was beetje passen en meten qua budget enzo
Link naar reactie
Mijn moederbord heeft maar 1 fan aansluitingen. Als ik hier wat in doe draait hij niet. Alleen de aansluiting naar mij cpu kooler doet het nog/wel. Ik heb genoeg koelers en wil ze ook gebruiken, maar ik kan nergens iets vinden om dit op telossen, behalve een control panel. Die vind ik iets te duur voor zo iets simpels. Wie kan mij helpen???
Link naar reactie
Contra bedoel ik molex female mee, (ezelsbruggertje --> female kan je iets insteken, male moet ergens in. Nu moet je even denken als een bruggertje die net sexuele voorlichting heeft gehad bij biologie) Er zijn vast ook wel standaard kabels. Gele is trouwens 12v en rood is 5volt, zwarte zijn massa. Moet dus met de rode aan de 12volt en met de zwarte aan de massa. Als je de massa van de fan op de gele van de molex aansluit draait je fan op 7 volt en maakt dan dus minder toeren en minder herrie, echter word de airflow dan ook minder.
Link naar reactie
Volgens mij neemt ie 2 5,25" sloten in, kijk maar eens naar de zijkant waar de bevestigingschroeven zitten. Hoe het zit met dat verschonen (hoeft tog amper/niet zo vaak?) weet ik niet precies maar ik denk dat aan de achter kant je dit apparaat zo kan open maken en dan verschonen. Overigens zijn de koelprestaties volgens mij niet zo geweldig van dit soort 5,25" setjes meen ik hier te hebben gelezen.
Link naar reactie
zonde van je geld voor 180-200 euro... koop dan gewoon een bij dezelfde shop als waar je die CM pic vandaan hebt een [url=http://www.icomputers.nl/product_detail.asp?A_ID=648&SS_ID=928&S_ID=429]Asetek KT12-L20 WaterChill CPU/VGA/Chipset[/url] voor 35 euro meer :lol: of stel lekker wat zelf samen :P want de performance van dit ding is ongeveer net zo goed als een goed luchtblok... (thermaltake XP-120 ofzo)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...