Ga naar inhoud

ASUS P4S8X-X fout codes


Aanbevolen berichten

Het bovenstaande mobo geeft foutcodes. Wanneer ik de PC start begint alles te draaien. Beeld verschijnt echter niet, hij zoekt enkele keren de CD-Rom speler af en begint vervolgens te loeien. D.w.z. Hij geeft gedurende 38 keer (heb maar 1 keer getelt dus kan ook variëeren) een hoop beeps uit de speaker alvorens hij reboot en opnieuw begint. De beeps zijn 1 hoge en 1 lage toon die elkaar elke keer afwisselen, zeg maar een soort sirene van een politieauto ofzo. :wink: Ik kan er in de manual en op de ASUS site niks van vinden.
Link naar reactie
Volgens [url=http://www.bioscentral.com/beepcodes/awardbeep.htm]deze[/url] site is er wat mis met je cpu. Probeer de cpu dus ff er opnieuw in te doen/te installeren en kijken of dat helpt. Ook ff de koeling nakijken. Werkt dat niet, dan is denk ik je cpu naar de eeuwige jachtvelden. Dan ff testen in een ander systeem.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Teruggekomen van ASUS. Niks aan de hand volgens hun, werkte perfect zeggen ze. :-? Dus ik weer dat ding aangesloten. En weer komt de sirene. Weer helemaal gestripped totdat ik alleen maar het mobo had en wederom gepiep. Uit de kast gehaald, same. Alle onderdelen vervangen, en wederom hetzelfde. What the .... ? :o
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...