Ga naar inhoud

MDT 512MB PC3200 geheugen + ASUS Mobo


Aanbevolen berichten

[img:4adce27eef]http://images.fok.nl/s/heart.gif[/img:4adce27eef] Wat fijn om gewenst te zijn. :lol: Maaruh Jos, laat ik niet lullig doen en even meedelen dat het allemaal niet persoonlijk is. Soms kom ik nogal direct/brutaal over maar daar kunnen veel mensen wel mee leven omdat ik meestal nog best nuttige onzin uitkraam ;)
Link naar reactie
[quote:7a5c023a3e="egslim"] Om te garanderen dat die combinatie werkt ... met hetzelfde moederbord, dezelfde revisie ervan en dezelfde BIOS versie ... vraag het aan de verkoper ... [/quote:7a5c023a3e] Laatst hadden we een soortgelijke discussie met een forum-lid dat pissed off was op dozenschuiver Alternate, die zijn Celeron D niet aan de gang kreeg in een Pundit-R. Na wat zoekwerk bleek dus dat de Pundit-R die Celeron D's pas ondersteunt na een bepaalde BIOS flash. Aangezien het voor ons al lastig is om te bepalen wat waarmee samenwerkt, kun je van een leverancier niet verwachten dat die gezien het ruime assortiment dat allemaal ook uit z'n hoofd weet (te vinden). Moraal van het verhaal: maak duidelijke afspraken met je leverancier over evt. retourneren, of koop alleen hardware waarvoor expliciet aangegeven wordt of het samenwerkt of niet.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...