Ga naar inhoud

[modding] Hoe installeer ik een CCL ???


Aanbevolen berichten

[quote:153282dcc7="Alexander Online"]Er zit vast een gebruiks aanwijzing bij, en mss wordt je door de fronptage can het Casemod topic wat wijzer. Gelieve dit soort vrasge daar te stellen Zit er echt geen tekening bij hoe het moet? tis echt plug 'n play[/quote:153282dcc7]In dit geval Plug 'n Pray dus :lol: Maar je krijgt een inverter, daarin gaat de voeding van de ccfl. Ook de CCFL zelf doe je daarin met een plat 2-polig stekkertje uit mijn hoofd. Die kan je misschien omgedraaid hebben.
Link naar reactie
De ccfl heeft een 3 pin aansluiting waar maar 2 pinnen van gebruikt worden. Deze doe je in de invertor aan de kant waar 2 aansluiting naast elkaar zitten. Aan de andere kant, waar 1 aansluiting zit in de invertor, doe je de 2 pin kabel die van de molex via de aan/uit knop gaat. Dan stop je de molex in je voeding et voila... De ccfl kabel kan maar op 1 manier in de invertor, dus daar hoef je je ook geen zorgen om te maken... ;) [size=9:76d6df5420]Zit er geen handleiding/plaatje bij de verpakking??[/size:76d6df5420] [size=7:76d6df5420]Voor nieuw casemod topic zal ik wel in de startpost zetten hoe je hem installeert (als het er niet al staat)[/size:76d6df5420]
Link naar reactie
[quote:774ed176f8="Ripper_alexander"]duuuh :P maar als ik het stekkertje in de molex van de voeding doe gebreurt er nix..en er zijn nog 2 kleine stekkertjes die op een jumpertje lijken + aan en uit schakelaar :S[/quote:774ed176f8] [quote:774ed176f8="Ripper_alexander"]maar ik blaas altijd alles op , dus vroeg ik het ff[/quote:774ed176f8] vragen nadat je het gedaan hebt? Hoe kan je nou alles opblazen? in mijn 1e computersloop pogingen heb ik 1 keer een edo dimmetje verrot gemaakt door statische electriciteit en dat is het wel :-? die dingen zijn vaak hartstikke logisch en simpel... en ik ben een electro-noob :lol:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...