Ga naar inhoud

3.0 ghz p800 fsb 1 mb cache ( juiste temp processor ? )


Aanbevolen berichten

Hoi Sinds gister heb ik mijn ( 2.8 800 fsb 512 cache ) >> processor verkocht Die was altijd 42 graden in bios max ( met zalman 7000 koeler ) ----------------------------------------------------------------- En een nu ander processor gekocht 3.0 800 fsb 1 mb cache ( nieuw uit de winkel ) Geleverd met standaard koeler Mijn vraag is nu hoeveel graden normaal is voor zo’n processor Bij mij is die met de originele koeler 53 graden En met zalman 7000 all cpu koeler 56.5 Max is dat niet te hoog? Ik heb bij de zalman nog geen koeler pasta op gedaan ( omdat ik niet meer had ) ( scheelt dat veel of? Maakt dat niet zoveel uit )
Link naar reactie
hoe bedoel je geen koelpasta? zit er helemaal niks tussen? :o ik zal er meteen koelpasta opgooien, omdat hij anders geen goed contact maakt met de core. officieel is koelpasta dus helemaal niet goed om te koelen, als je er teveel van gebruikt koelt het juist heel slecht. koelpasta is er alleen voor om lege ruimte op te vullen. waar was deze upgrade eigelijk voor? veel nut zal hij niet echt gehad hebben
Link naar reactie
[quote:97e2835bb6="zjarl"]waar was deze upgrade eigelijk voor? veel nut zal hij niet echt gehad hebben[/quote:97e2835bb6] pimpen met je nieuwe 3 GHZ CPU denk ik :wink: de 3 ghz zal natuurlijk wel wat meer watts aan warmte verstoken, echter 10 graden verschil lijkt me wel wat veel. ik zou idd eerst een even rap zorgen voor wat koelpasta, en dan weer eens even je temps opnemen. je hebt niet perongeluk aan de fanmate zitten draaien, en de fan langzamer laten draaien he.
Link naar reactie
Nee, niet echt want deze zalman koeler heeft ook op de 2.8 ghz Gezeten daar had ik mijn pasta op gedaan. ( nu was die dus op ) Omdat ik de mijne voor een mooie prijs had verkocht Kon ik deze 3.0 voor een beetje bijbetaling inkopen . Vandaar deze upgrade. Kan ik dan gewoon een willekeurige koeler pasta erop opgooien ? een beetje dan zoals jij zegt . nee hij draait op volle toeren niet aan gezeten .
Link naar reactie
[quote:a0eebeaebd="wickedmaster"]Nee, niet echt want deze zalman koeler heeft ook op de 2.8 ghz Gezeten daar had ik mijn pasta op gedaan. ( nu was die dus op ) Omdat ik de mijne voor een mooie prijs had verkocht Kon ik deze 3.0 voor een beetje bijbetaling inkopen . Vandaar deze upgrade. Kan ik dan gewoon een willekeurige koeler pasta erop opgooien ? een beetje dan zoals jij zegt . Bedankt voor je snelle reactie[/quote:a0eebeaebd] koop gewoon even een tubetje goeie pasta ( arctic silver 5 oid.) niet die goedkope witte meuk van 1 euro per tube, want dat is niks. met 1 tube kan je makkelijk 10talle keren je cpu weer opnieuw plaatsen, ik doe al met 1 tube Arctic silver ( gekocht op de HCC vorig jaar) en je wil niet weten hoe vaak ik al wel niet mn cpu/ vga blok etc heb verplaatst.
Link naar reactie
[img:b3074b2827]http://www3.soneraplaza.fi/GetImages/GetImages_GetImage_gif/0,3171,44255,00.gif[/img:b3074b2827] dit heb ik kunnen vinden dit is de 3.2 maar, dan zal 3.0 zal ook in de buurt zijn met temp ------------------------------------------------------------ zou ik deze pasta ook goed kunnen gebruiken . http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=25081&productType=1
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...