Ga naar inhoud

HELP!!! piepende pc


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb net een nieuw moderbord aangeschaft, het ding netjes ingebouwd, en alles goed aangesloten. als ik mijn pc aanzet, krijg ik geen beeld. maar ik hoor steeds een zeer lange piep, die zich maar om de 2 seconden blijft herhalen. ik heb een ABIT KV7, wat moet ik veranderen om het goed te krijgen. Met vriedelijke groeten. Michiel
Link naar reactie
Ik heb ook de handleiding bekeken en er staat idd niks over in. Op het internet las ik iets dat het mis kon zijn met je cpu. Dus die goed nakijken. Ook eventuele jumper instellingen. [Edit] Ik zie net dat het wertk. Het geheugen kan liggen aan een foute instelling in de bios, staat het daar wel op ddr400? En wat voor processor heb je?
Link naar reactie
[quote:5bf1af0f68="vanwalsum"]heb nu de pc aanstaan,. en krijg de volgende melding. Scan divices, pls wait..... Press TAB to go into user window serial_CH0 Master: No device serial_CH1 Master: No device als ik naar tab ga, kan ik niks doen[/quote:5bf1af0f68]Is dat niet je RAID of heeft dat mobo dat niet?
Link naar reactie
Serial ATA is de opvolger van Parralel ATA, die dikke grijze kabels. De snelheden van SATA zijn hoger en de kabels veel dunner. Heb je alleen hardeschijven met van die 40 polige dikke grijze kabels, dan kan je de SATA controller op je moederbord in de bios uitzetten. [Edit] In de handleiding staat er meer over. Het zijn die 2 aansluitingen boven je batterijtje.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...