Ga naar inhoud

V-core


Aanbevolen berichten

Door de v-core te verhogen komt er meer spanning op je processor. De processor kan daardoor wellicht harder (en nog steeds stabiel) lopen dan de 2.7GHz waarop ie nu loopt (uiteraard rekening houdend met de overige hardware). Keerzijde is echter dat het verhogen van de v-core niet zonder risico is: je processor kan doorbranden als je deze te hoog zet. Zorg voor extra koeling bij zwaarder overclocken. Hou ook de temperatuur van de CPU goed in de gaten. Aangezien ik geen ervaring heb met het overclocken van P4's kan ik je niet adviseren over hoe hoog je de v-core kan zetten. :roll: Wellicht kunnen de P4-experts je meer vertellen als je ook wat extra info geeft over je hardware, zoals bijv. merk en type moederbord. :wink:
Link naar reactie
[quote:b95ef4570d="KiPSiE"]maar aangezien jij een proc koeler heb kan jij em nog hoger krikken en dan ik d8 per 200 mhz je Vcore 1 stapje omhoog[/quote:b95ef4570d] als je dat maar lang genoeg herhaalt sloop je wel je processor :) p4's houden van lage tempraturen en geen extreem verhoogde voltages om te overclocken... (hoge voltages bij p4's bracht het Sudden Northwood Death Syndrome met zich mee) zoek maar op google voor meer info max voltage is geloof ik 1,7 daarboven word het echt linke soep
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...