Ga naar inhoud

[Socket A]tweede systeem samenstellen na rma


Aanbevolen berichten

Ik wil een een systeempje in elkaar zetten met een Athlon 2200 (FSB266)en wat PC3200 (of PC2100) geheugen die ik nog heb liggen. Die onderdelen heb ik over na de RMA van m'n KG7-RAID.... Verder wil ik de DV uitgang van een camcorder kunnen gebruiken, dus een Firewire aansluiting is nodig. In [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=121592&highlight=kt400+nforce+kt600]dit[/url] topic van een tijdje terug komen nForce2 mobo's Abit NF7-S rev 2.0 en de Asus A7NX-X Deluxe naar voren. De Asus is nog goed verkrijgbaar, de Abit niet zo (meestal op aanvraag) Bij de Abit NF7-S 2.0 krijg je een Serillel converter, is dit wat?(ik heb nu 6 PATA schijven, voorlopig geen zin in aanschaf SATA schijven) Videokaart: Een Radeon 9550 of een Nvidia FX5200 (die zijn toch DX9.0??) Het budget voor dit alles is maximaal 260 euro (het moet ook nog in een kast met voeding :wink: ) Is dit anno 2004 nog een goede keus? Of ik kan ik beter een heel cheap mobo kopen plus een losse Firewire kaart? Heeft het nog zin om te wachten op de HCC dagen om wat goedkoper uit te zijn in aanschaf?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...