Ga naar inhoud

[OC] Wat moet ik hoger zetten of veranderen?


Aanbevolen berichten

[quote:591dd4bb55="@ liq.."]dus als ik het goed begrijp kan je beter gewoon met de bios gaan clocken.. :o[/quote:591dd4bb55] je kan gewoon in je bios je hoogste mogelijke verantwoorde (temp) voltages zetten en gewoon in windows kijken wat je max is zonder dat je telkens hoeft te booten. Als je de MP laag zet kan je je geheugen testen door telkes je FSB hoger te zetten.... en vice versa.... MP hoog om te kijken hoe ver je je cpu kan krijgen zonder je geheugen als bindende factor te hebben. @ general x ras to cas op 3 zetten? beter als 4 of lukt dat niet?
Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:7d1d6e59a5="Vandread"]Oh natuurlijk GB verstopt dat..... las ik laatst ergens ben benieuwd :lol: watvoor geheugen heb je precies G-X?[/quote:7d1d6e59a5]Ja ik had al ergens gelezen dat je voor overclock opties een toetsencombo moest indrukken alleen was hem ff kwijt. Alleen ik kon wel de Vcore en FSB aan pase dus dacht dat ze met de bios update dat er al uitgehaald hadden. In de eerste versie kon je namelijk dat nog niet eens. :roll: EDIT: Kep 1x MDT 512MB PC3200 CAS 2.5-3-3-8@2.5V
Link naar reactie
[quote:cec247776b="General X"][quote:cec247776b="Vandread"]Oh natuurlijk GB verstopt dat..... las ik laatst ergens ben benieuwd :lol: watvoor geheugen heb je precies G-X?[/quote:cec247776b]Ja ik had al ergens gelezen dat je voor overclock opties een toetsencombo moest indrukken alleen was hem ff kwijt. Alleen ik kon wel de Vcore en FSB aan pase dus dacht dat ze met de bios update dat er al uitgehaald hadden. In de eerste versie kon je namelijk dat nog niet eens. :roll: EDIT: Kep 1x MDT 512MB PC3200 CAS 2.5-3-3-8@2.5V[/quote:cec247776b]2.5 Standaard? MDT schijnt wel lekker te willen, dus die moet sowieso wat meer voltjes krijgen. Denk in ieder geval aan 2.7/2.8, en voor de benches gewoon 3 Volt erop gooien. Even kijken of dat kan... Maar ik vermoedt van wel. En ook even de CAS naar 3 halen.
Link naar reactie
[quote:286f5c2be8="Interficior"]en voor de benches gewoon 3 Volt erop gooien. Even kijken of dat kan... Maar ik vermoedt van wel.[/quote:286f5c2be8] Erg fout gedacht aangezien MDT niet van hoge volts houdt Niet alle geheugen werkt als winbond ;) http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/21764911#21764911 Tutti is wel leuk bezig Zoek maar naar de rest van ze posts mbt mdt
Link naar reactie
[quote:b744ae8ac2="pcguy"]Denk dat gewoon je windows instalatie vernaggelt is?[/quote:b744ae8ac2] als ik de pc opstartte kon hij iets van hal.dll niet meer vinden, als ik windows opnieuw installeerde zelfde verhaal. (overigens windows XP met service pack 2, geen ouwe cd..) toen zag ik geen andere mogelijkheden en ben ik een beetje gaan kloten met LifeGuard van Western Digital, en nu doet hij het weer.. ben alleen wel 40 gb kwijt.
Link naar reactie
[quote:a9acaaf7fa="@ liq.."]toen zag ik geen andere mogelijkheden en ben ik een beetje gaan kloten met LifeGuard van Western Digital, en nu doet hij het weer.. ben alleen wel 40 gb kwijt.[/quote:a9acaaf7fa] Noujah laat het een les zijn voor de volgende keer, en zorg dat je altijd een goede backup hebt. Of doe zoals ik en gebruik een schijf voor het dagelijkse werk en een andere voor benchmarken.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...