Ga naar inhoud

HCC DAGEN 2004


Aanbevolen berichten

  • Reacties 313
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:91659cef8e="KiPSiE"]hey ik tel dat is 1, 2, 3, 4, 5, 6 hey... dat zijn er ZES hmmz dat past niet in een 5persoons auto want dan moet er eentje weg.. iss ff kijken want 5-6= -1 dus past niet tijd voor een 7 persoonsauto :P[/quote:91659cef8e]Kom op, zo laat is het niet [quote:91659cef8e="basxp"]wij gaan met de 'wroemwroem' alleen 5 persoons auto en wie moeten er mee?: pa, Koene, Chestah (wss), IK , mn kleine broertje en mn buurjongen... [b:91659cef8e]wss ga ik met de trein.[/b:91659cef8e][/quote:91659cef8e]Zijn er dus toch 5.
Link naar reactie
Hmm allemaal van verre... Ik kan ook gewoon 25 minuten fietsen, maar ik ga gewoon 9 minuten met de trein (toch vrij reizen 1e klas, dus... :P ) Ik hoop mijn casemod project dan afgerond te hebben (als ik tenminste deze vakantie hard doorwerk). Misschien nog andere CPU cooler kopen als afwerking, maar ik denk dat ik vooral wat ga rondkijken e.d. en geen grote dingen ga kopen. Volgens mij is de trein het makkelijkste. Ik herrinner me dat toen ik een heel stuk jonger was (8 ofzo) op zondag tijdens de HCC wij utrecht niet inkwamen omdat er vanaf de snelweg (A12) een file naar de jaarbeurs stond voor 10-en....
Link naar reactie
wij gaan ook altijd met de auto, en parkeren gewoon bij de oude veemarkt. vandaar uit gaat er een pendelbus die je op de stoep afzet. voldoende parkeerplaats daar, en er staan altijd een paar bussen te wachten, dus binnen 10 minuten sta je al voor de entree. ga dit jaar voor iig mobo/cpu/mem upgrade. degelijke cooling haal ik nog wel een keer, want WC e.d kun je haast toch niet krijgen op de HCC.
Link naar reactie
Zojuist de toegangskaarten ontvangen. Ik ga overigens op vrijdag. Interesse in moederbord, geheugen en wat speciale kabels. En natuurlijk ga ik gewoon ook voor de lol. En natuurlijk ook even kijken bij de HCC ggs. Vroeger wel actief geweest voor een HCC gg, op een of andere manier kom ik daar momenteel nauwelijks aan toe. De informatie die ik nu graag wil delen zet ik nu gewoon op mijn homepage. Misschien tot ziens, hoewel ik ken de meesten alleen via het forum, dus jullie herkennen wordt een beetje lastig.
Link naar reactie
[quote:6bc1b7628b="Kaz'Duzar"]Hmm allemaal van verre... Ik kan ook gewoon 25 minuten fietsen, maar ik ga gewoon 9 minuten met de trein (toch vrij reizen 1e klas, dus... :P ) Ik hoop mijn casemod project dan afgerond te hebben (als ik tenminste deze vakantie hard doorwerk). Misschien nog andere CPU cooler kopen als afwerking, maar ik denk dat ik vooral wat ga rondkijken e.d. en geen grote dingen ga kopen. Volgens mij is de trein het makkelijkste. Ik herrinner me dat toen ik een heel stuk jonger was (8 ofzo) op zondag tijdens de HCC wij utrecht niet inkwamen omdat er vanaf de snelweg (A12) een file naar de jaarbeurs stond voor 10-en....[/quote:6bc1b7628b] ik weet niet of we in de vak weggaan, maar dan wil ook ook mn mod afwerken. misschien nog een ELwire kopen op de HCC, en een 2.1 setje, maar geen grote dingen, just for fun :P Trein is erg makkelijk, je kont in utrecht, loopt een stukje overdekt, en komt dan buiten uit, ff oversteken en voila! Das wel leuk dichtbij, kun je ook nog zondag gaan, of vrijdag middag ff de laatste uurtjes spijbelen :wink:
Link naar reactie
[quote:bc3244b9b0="Red Dragon"]Ik niet, wat gek :wink: , ik ben benieuwd hoe ik binnen kom 8)[/quote:bc3244b9b0] door de achterdeur :) of je verleidt een van de dames bij de kaartjes controle of je wacht tot er iemand uit de RD fanclub langskomt en die meteen de entree voor je betaald. of je kaartjes zijn er nog niet :P mogelijkheden genoeg dus
Link naar reactie
Geen idee, dat moet je maar ff met de C!T mailen.. Ik heb kaartjes van mijn oom gekregen (heet ook Peters met de achternaam, dus dat scheelt), maar ik zie dat ze veel meer persoonsgebonden zijn dan vorig jaar, naam+adres enzo staat erop. Er staat ook dat ze zonder stamkaart, dus de bovenkant met die 2 kinderen, niet geldig is! dus vergeet dat niet. Er staat niks over pasje meenemen, dus ik moet er wel inkomen :wink:
Link naar reactie
[quote:44ad67ed41="NoepZor"][quote:44ad67ed41="Chestah"]eh die ga ik vet uithoren over technische feiten van Windows.. kijken hoeveel kennis ze nou bezitten :P en dan nog even door vragen over GNU/Linux.. :D[/quote:44ad67ed41] ik praat liever ff ergens in een hoekje met een van die MS dames ;)[/quote:44ad67ed41] huh, praten? :wink: wel lachen wat je sommige bedrijven ook hoort vertellen aan een potentiele klant. ja meneer, met dit moederbord met onboard AMD XP processor bla bla. en dan gaan ze een verhaaltje houden over memtimings, na het maken van de mem FAQ heb ik er ook een boel bijgeleerd, en ik lachte me echt dood toen
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...