Ga naar inhoud

HCC DAGEN 2004


Aanbevolen berichten

  • Reacties 313
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:fd96629d04="koene"]Jayday en ik hebben besloten niet aan de C!T Meeting mee te doen om privacy redenen, helaas.[/quote:fd96629d04] lol ? we weten toch al wie kleine koentje is ;) of ben je bang dat de C!T knokploeg langskomt ?? :lol: Anyone vrijdag ? als de die-hards nu ff op vrijdag langsgaan :P youpy ? turbulence ? vandread ? :P kan ik mooi wat tips krijgen om een lekkere OC neer te zetten en goeie spul te kopen :) al begin ik zelf er wel ietsjes van af te weten :P
Link naar reactie
[quote:341880837b="MSN"] [20:06:47] Alexander |: privacy redenen?? [20:06:56] Alexander |: wat bedoel jij en jayday daarmee? [20:07:42] Koene: niet iedereen hoeft mn gezicht te zien [20:07:44] Koene: ben weg [20:07:46] Koene: later [20:07:50] Alexander |: :/ [/quote:341880837b] Hij is dus echt lelijk :P (wat een gezeur :wink: )
Link naar reactie
[quote:4598b4c52f="NoepZor"][quote:4598b4c52f="koene"]Jayday en ik hebben besloten niet aan de C!T Meeting mee te doen om privacy redenen, helaas.[/quote:4598b4c52f] lol ? we weten toch al wie kleine koentje is ;) of ben je bang dat de C!T knokploeg langskomt ?? :lol: [/quote:4598b4c52f]Helemaal mee eens :roll: Maarja, als iemand heel erg aan zijn privacy gehecht is moet je dat waarderen he :wink: :roll:
Link naar reactie
[size=7:d79cc3b018]uit goede wil verwijder ik bij deze de fotolink van koene, pm anders[/size:d79cc3b018] Maargoed mn voorlopige lijstje ziet er zo uit: AMD64 (wss de 3200+ s754) DFI Lanparty NF3 mits te koop USB Bluetooth dongle en heeelll mischien een nieuwe vga kaart als de financien het toelaten :wink:
Link naar reactie
[quote:aeb0bb5205="jayday"]Dit moest ik toch nog ff kwijt: Sorry hoor, maar wat hebben jullie tegen privacy? We zien wel als we langs komen kijken we ff anders niet.. Het lijkt wel een verplichting om aan die meeting mee te doen zo.. :-?[/quote:aeb0bb5205] Ah joh, komop, we maakte grapjeswant zegnouzelf: hetzag er stom uit "om pivacy redenen"
Link naar reactie
[quote:132b076db3="Alexander Online"][quote:132b076db3="jayday"]Dit moest ik toch nog ff kwijt: Sorry hoor, maar wat hebben jullie tegen privacy? We zien wel als we langs komen kijken we ff anders niet.. Het lijkt wel een verplichting om aan die meeting mee te doen zo.. :-?[/quote:132b076db3] Ah joh, komop, we maakte grapjeswant zegnouzelf: hetzag er stom uit "om pivacy redenen"[/quote:132b076db3] ik mag toch zelf wel weten wat mijn woordkeus is? maar nu weer on-topic
Link naar reactie
[quote:d22065695e="Alexander Online"]@Kaz'Duzar: Das wel jammer, of ga je ook zaterdag?[/quote:d22065695e] Vrijdag is opendag van de UU. Ik wil s'ochtends dan nog op de universiteit kijken naar natuur en sterrenkunden en s'middags op de HCC ff rondkijken... Eerst natuurlijk nog wel ouders overhalen dat t mag, anders kom ik mss zaterdag. En ik moet nog overleggen wanneer mn broer gaat, k heb natuurlijk geen zin om nog 10 euro voor een kaartje te dokken... Overigens vind ik dat je de mening van Jarno en Koen wel mag respecteren. Zij willen het niet en k vind t een beetje triest om er dan op in te gaan, ookal is t als grapje bedoeld...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...