Ga naar inhoud

HCC DAGEN 2004


Aanbevolen berichten

Ik ga dit jaar uiteraard weer. Dat jaarlijkse computer-uitje laat ik natuurlijk niet glippen. 'k Hanteer het zelfde patroon als andere jaren. Vrijdagmorgen de dingen kopen die ik écht nodig heb. 's-middags wat presenties aflopen. Zaterdag gekochte spullen thuis testen. Zondagmiddag nog even terug om ev. te ruilen en natuurlijk nog even op gadget-jacht en last-minute koopjesjacht. Dat laatste stelt helaas de laatste jaren niet echt veel meer voor doordat er eigenlijk alleen nog maar grote bedrijven op de beurs staan die niet zo nodig van hun resterende voorraad af hoeven.
Link naar reactie
  • Reacties 313
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:2d3577621d="JaFO"]Eigenlijk is het heel simpel. - er zijn een 5-tal 'hallen' - als je 'voor' de HCC-beurs-ingang staat is de linkse is voor de 'commercieele' presentaties (de eerste hal die je binnenkomt als je vanaf Utrecht CS zou komen) - de middelste is de 'Expo' - de rechtse is de HCC-club zelf - en dan zijn er nog twee gigantische hallen gevuld met stands die spullen verkopen[/quote:2d3577621d]Je zit er een beetje naast: [img:2d3577621d]http://www5.hccnet.nl/hccdagen2004/art/plattegrond.gif[/img:2d3577621d] Ennu ben jij op het games forum net zo populair als RD hier? :lol: :wink:
Link naar reactie
[quote:0a9122ab23="NoepZor"][quote:0a9122ab23="ThaOdie"]leuk hoor andermans fouten verbeteren.. :-?[/quote:0a9122ab23] hij bedoelt dat ironisch, oftewel het IS al een zooitje ipv. dat het een zooitje wordt :P dus niets over taalfouten! (of ik moet achtelijk zijn :lol: )[/quote:0a9122ab23]Kijk [b:0a9122ab23]dat[/b:0a9122ab23] is nog eens een mooie interpretatie :lol: :lol: :D
Link naar reactie
[quote:9774d2c22b="General X"][quote:9774d2c22b="JaFO"]Eigenlijk is het heel simpel. - er zijn een 5-tal 'hallen' - als je 'voor' de HCC-beurs-ingang staat is de linkse is voor de 'commercieele' presentaties (de eerste hal die je binnenkomt als je vanaf Utrecht CS zou komen) - de middelste is de 'Expo' - de rechtse is de HCC-club zelf - en dan zijn er nog twee gigantische hallen gevuld met stands die spullen verkopen[/quote:9774d2c22b]Je zit er een beetje naast: [url]http://www5.hccnet.nl/hccdagen2004/art/plattegrond.gif[/url] [/quote:9774d2c22b] Links = 8 = 'show' / commercie midden = 9 = Expo Rechts = 10 = HCC en dan de overige 2 = markt .... Klopt toch vrij aardig ... op het detail na dat '11' & '12' als aparte zalen worden geteld. :) [quote:9774d2c22b] Ennu ben jij op het games forum net zo populair als RD hier? :lol: :wink:[/quote:9774d2c22b] Ik heb (nog) geen dreigbrieven gehad *klop* *klop*
Link naar reactie
[quote:9c242d473e="PS"]Dit werd altijd gedaan door een aparte gebruikersgroep van de HCC (testbank gg), ze staan niet op de deelnemerslijst en uit [url=http://www5.hccnet.nl/hccworld/groeperingen/groepering.cfm?gg=tes]deze mededeling[/url] begrijp ik dat ze er mee gestopt zijn?[/quote:9c242d473e]Das NOGAL klote, aangezien ik een nieuwe videokaart ga kopen. Als je dan thuis komt en je 450,- kostende kaartje werkt niet ben je dus wel mooi de lul :-?
Link naar reactie
[quote:f6b865df79="jayday"]Je kunt m toch ook laten testen door de verkoper? Laat m gewoon in een pc prikken, geen test, geen koop.. :wink:[/quote:f6b865df79] denk je echt dat ze daar zin of tijd voor hebben? je neemt hem maar mee, en doet ie het niet dan stuur je hem maandag maar retour, wil je hem niet mee? pech, komt er wel een ander voor.. het is echt niet zo dat de bedrijven het MOETEN hebben van de HCC, tegenwoordig is het allemaal niet meer goedkoper dan ergens anders. ik ga er echt niet heen om speciaal wat te kopen ( tenzij ik wat leuks tegenkom voor weinig) en vind ik niks, dan koop ik het wel online ( is altijd goedkoper als op de HCC iig)
Link naar reactie
[quote:ae2f9cb7d1="basxp"][quote:ae2f9cb7d1="General X"]Kan iemand van C!T mss bevestigen wat ik van meerdere mensen hoor/lees op i-net: Je moet perse je HCC pas moet laten zien in combo met je kaartje... Is dat zo? Ennu volgens mijn countdown is het nog [b:ae2f9cb7d1]maar[/b:ae2f9cb7d1] 19 dagen, dus Alexander wat dacht je van een lijstje in de openings post van wie op welke dag komt en een concrete tijd. 8)[/quote:ae2f9cb7d1] ik dacht dat ik slecht las, alexander heeft al in dit topic aangegeven dat hij op vakantie is t/m donderdag... hij poste: ik ga dan mijn koopplannen even bedenken.. :wink:[/quote:ae2f9cb7d1] Er lezen nog mensen :lol: :lol: :lol: Idd, de tijd gaat snel, 't is al bijna :) Fijn dat we ff *zeker* weten geen kaart nodig te hebben, hoef ik niet zwetend door de ingang :P @GeneralX: Ik snap je zorgen, maar zorg gewoon dat je de bon hebt en duidelijke info van die zaak, komt t wel goed :wink: Okee Zaterdag om 1 uur voor de C!T stand. Ik ga zo ff de frontpage updaten, ff dat plattegrondje erbij enzo. [b:ae2f9cb7d1]Iedereen die Zaterdag op de C!T forum meeting wil komen, wil die even het hier bevestigen, en er ook even je echte naam bij zetten, altijd handig :) [/b:ae2f9cb7d1]
Link naar reactie
[quote:45220459a5="Alexander Online"][b:45220459a5]Iedereen die Zaterdag op de C!T forum meeting wil komen, wil die even het hier bevestigen, en er ook even je echte naam bij zetten, altijd handig :) [/b:45220459a5][/quote:45220459a5]Moet je dat wel in de startpost zetten, anders is zo nutteloos :wink: General X Alias Jiri v. Bergen, maar dat wist je al aangezien ik je op MSN heb :roll: :wink: [size=18:45220459a5][color=red:45220459a5]Nog 16 dagen[/color:45220459a5][/size:45220459a5] :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...