Ga naar inhoud

Overklokken laptop met 267 MHz


Aanbevolen berichten

nou, het zit zo.. mijn schoonvader heeft net een adsl abbotje genomen... met een multi pc modem. dus voor meerdere computers.. nou is het lullige dat de software van kpn alleen computers ondersteund met meer dan 330 MHz.. en dat is alleen zijn laptop waarvan net de harde schijf gecrashed is.. dus heeft ie er uiteindelijk niks aan... dus ik dacht als ik die computer nou ff 100 MHz overclock... dan kan ie de software waarschijnlijk wel installeren... maar in elk geval bedankt voor de info!
Link naar reactie
[quote:06a65f2e40="bverweij"]nou, het zit zo.. mijn schoonvader heeft net een adsl abbotje genomen... met een multi pc modem. dus voor meerdere computers.. nou is het lullige dat de software van kpn alleen computers ondersteund met meer dan 330 MHz.. en dat is alleen zijn laptop waarvan net de harde schijf gecrashed is.. dus heeft ie er uiteindelijk niks aan... dus ik dacht als ik die computer nou ff 100 MHz overclock... dan kan ie de software waarschijnlijk wel installeren... maar in elk geval bedankt voor de info![/quote:06a65f2e40]100Mhz bij die laptop is een overclock van rond de 40%. Da's met extreme koeling al een uitdaging, laat staan in een laptop. Niet een erg realistisch plan dus. Maar HOE controleerd de software van KPN dat er persé een 300+ Mhz in een PC zit? Dat moet toch op de een of andere manier te spoofen zijn. Daarnaast, volgens mij is dat multi PC modem gewoon een standaard modem met ingebouwde router. Daar moet iets op te verzinnen zijn. BTW, je zal waarschijnlijk een 333Mhz processor bedoelen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...