Ga naar inhoud

Vraagje DFI moederboard


Aanbevolen berichten

Ik heb nu een nieuw moederboard, en een nieuwe processor gekocht: moederboard: DFI lanparty Nforce3 250gb [url]http://www.tweakers.net/nieuws/34194[/url] Processor: AMD 64 3000+ Nu is mijn vraag: Wat is het beste geheugen voor dit setje? Budget is ongeveer 150 euro. Het geheugen moet wel redelijk goed overclockbaar zijn. :lol: Alvast bedankt.
Link naar reactie
tsja. hoeveel mb wil je voor € 150 euro? in te koop aangeboden staat leuk BH-5 mem nog te koop, hij vraagt er 150 voor, misschien dat iets? dat is tenminste lekker OCbaar voor een mooie prijs. maar tegenwoordig vind ik 1024 wel minum qua mem ( gezien hogere eisen spellen etc.) echter als je dan een goed OCbaar mem wilt hebben, en het 150 E mag kosten wordt de keuze al weer minder. hoever wil je gaan OC'en? paar mzhjes op de FSB, of echt het serieuzere werk? als je goed wilt ocen, mem dat strakke timings draait, dan raad ik je reepjes van OCZ of Corsair (XMS) echter zit je dan ongeveer op 120 euro voor 1 reepje PC3200 van 512 MB. dus dan is de vraag aan jou, hoeveel mb wil je voor je geld?
Link naar reactie
[quote:72d8335eae="Interficior"]A64's zijn niet zo happig voor latencies. OCZ heeft immers ook niet de beste.[/quote:72d8335eae] ocz gaat ook weer flink wat kosten ;) a64 houd wel van latency's veel mensen nemen EB omdat hun a64 boards geen hoge voltages doen DFI plank kan dat wel dus is het leuk spelen met LL spul
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...