Ga naar inhoud

probleempje met mijn mobo


Aanbevolen berichten

ik heb een ASUS A7V8X-X moederbord ([url=http://nl.asus.com/prog/spec.asp?m=A7V8X-X&langs=10] info [/url] )met een AMD Sempron 2400+ processor: als ik mijn setje opstart krijg ik geen beeld ik heb alles geprobeerd maar ik kan er geen beeld uit. iemand zei toen tegen mij dat de fsb van het moederbord te hoog lag voor de procesor dus ik heb de jumper verplaatst naar "clear cmos" nu start hij normaal op met beeld e.d maar ik kan geen instellingen opslaan ook als ik de jumper weer terugzet krijg ik geen beeld. weet iemand hoe ik de instellingen kan instellen en opslaan zodat ik niet iedere keer als ik opstart de bios hoef in te stellen???
Link naar reactie
hij pakt hem wel als dejumper op clear cmos staat dan gooit hij de fsb automatisch omlaag (mijn theorie) maar dan kan ik hem niet opslaan ik moet dus op zien te starten en in de bios de lage fsb op kunnen slaan als die opgeslagen is en de bios die lage fsb aanhoud zal hij moeten werken (denk ik) of misschien een bios update zei een vriend van mij maar wat is dat cq hoe doe je die??????
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...