Ga naar inhoud

een snele vraag


Aanbevolen berichten

[quote:d6e38824ee="bradley"] ik heb een 1993mhw procecor nou zou ik graag iets meer willen hebben [/quote:d6e38824ee] Waarvoor? Voor gamen zou ik een betere videokaart nemen als ik jou was. [quote:d6e38824ee="bradley"] de enige opsie is een andere kopen en de ouwe eruit halen toch ? [/quote:d6e38824ee] Je mobo heeft hoogstwaarschijnlijk maar 1 CPU-socket.
Link naar reactie
[quote:02dddf8226="bradley"]ik heb nooit een betere kwaliteit game gezien alsdie op mijn pc zolang ik dat dus niet zie hoeft het niet zo :wink: zijn die mobo´s met 2 procecors veel duurder? :-?[/quote:02dddf8226] je hebt er toch niks aan ( dual CPU opstelling) dus je hoeft er echt niet naar te gaan zoeken. dual setups zijn handig bij het uitvoeren van meerdere taken tegelijk. daarnaast als je een spel neemt, dan spreekt die altijd 1 processor aan, met als gevolg dat de 2e gewoon niks doet. of te wel, beetje zonde van je geld. zou idd, gewoon eens een iets sterkere VGA kaart kopen ( 9800 pro ofzo) kosten weinig, doen het hartstikke leuk in jouw systeem, en daar zal je tenminste iets van merken tijdens spelen van spellen etc..
Link naar reactie
[quote:e7ef581fb7="Sauron II"][quote:e7ef581fb7="bradley"]ik heb nooit een betere kwaliteit game gezien alsdie op mijn pc zolang ik dat dus niet zie hoeft het niet zo :wink: [/quote:e7ef581fb7] Maar hij heeft toch al de beste videokaart... :o[/quote:e7ef581fb7] ye right: NVIDIA geforce 440 MX 128mb veredelde GF3.... nou das niet echt denderend aangezien we al 3 generaties verder zijn ofzo XFX nvidia 6800 LE is wel leuk en betaalbaar
Link naar reactie
[quote:823e58b809="Vandread"][quote:823e58b809="Sauron II"][quote:823e58b809="bradley"]ik heb nooit een betere kwaliteit game gezien alsdie op mijn pc zolang ik dat dus niet zie hoeft het niet zo :wink: [/quote:823e58b809] Maar hij heeft toch al de beste videokaart... :o[/quote:823e58b809] ye right: NVIDIA geforce 440 MX 128mb veredelde GF3.... nou das niet echt denderend aangezien we al 3 generaties verder zijn ofzo XFX nvidia 6800 LE is wel leuk en betaalbaar[/quote:823e58b809] geheh een geforce 2 bedoel je ? :) tis een gf2 ultra iets veranderd :P
Link naar reactie
[quote:75e71158a9="Sauron II"]Dat bedoel ik maar te zeggen. Maar als TS nog niet eerder het verschil gezien heeft, kan hij natuurlijk ook geen vergelijk maken met de huidige generatie kaarten.[/quote:75e71158a9] ik zou die 3e generatie niet graag willen zien want dan moet ik er gelijk een hebben en aangezien het wijnige geld dat ik heb niet erg handig ik heb laatst een DVD gekocht dus die videokaart kan wachten maar ik wil extra CPU omdat het verwerrken van de dingen die ik op de DVD wil brander enorm lang duurt
Link naar reactie
[quote:d6503fde9c="bradley"][quote:d6503fde9c="Sauron II"]Dat bedoel ik maar te zeggen. Maar als TS nog niet eerder het verschil gezien heeft, kan hij natuurlijk ook geen vergelijk maken met de huidige generatie kaarten.[/quote:d6503fde9c] ik zou die 3e generatie niet graag willen zien want dan moet ik er gelijk een hebben en aangezien het wijnige geld dat ik heb niet erg handig ik heb laatst een DVD gekocht dus die videokaart kan wachten maar ik wil extra CPU omdat het verwerrken van de dingen die ik op de DVD wil brander enorm lang duurt[/quote:d6503fde9c] dan is iets anders niet goed, een 2600+ moet daar meer als voldoende voor zijn, misschien je harde schijf erg gefragmenteerd ?
Link naar reactie
[quote:0744a40673="NoepZor"][quote:0744a40673="bradley"][quote:0744a40673="Sauron II"]Dat bedoel ik maar te zeggen. Maar als TS nog niet eerder het verschil gezien heeft, kan hij natuurlijk ook geen vergelijk maken met de huidige generatie kaarten.[/quote:0744a40673] ik zou die 3e generatie niet graag willen zien want dan moet ik er gelijk een hebben en aangezien het wijnige geld dat ik heb niet erg handig ik heb laatst een DVD gekocht dus die videokaart kan wachten maar ik wil extra CPU omdat het verwerrken van de dingen die ik op de DVD wil brander enorm lang duurt[/quote:0744a40673] dan is iets anders niet goed, een 2600+ moet daar meer als voldoende voor zijn, misschien je harde schijf erg gefragmenteerd ?[/quote:0744a40673] ik heb hem al vaak gefragmenteerd maar dat is toch ook wel goed aan een kant ?
Link naar reactie
Als een schijf gefragmenteerd is, is het raadzaam om hem te [b:d65d18ae2a]de[/b:d65d18ae2a]fragmenteren. Wat jij dus al vaker hebt gedaan is [b:d65d18ae2a]de[/b:d65d18ae2a]fragmenteren. 2600+ met 768 ram zou inderdaad ruim voldoende moeten zijn. Denk dan ook dat je eens een schone windows installatie moet doen om weer een lekker vlot systeem te krijgen.
Link naar reactie
Gaan meer de software kant op nu maar je zou ook even een hijackthislog kunnen posten, misschien is je systeem zodanig bevuilt dat het zo weer sneller te krijgen is. [url=http://www.majorgeeks.com/downloadget.php?id=3155&file=3&evp=3304750663b552982a8baee6434cfc13]Download[/url] hijackthis, pak het zip bestand wat je binnen krijgt uit naar een map die je speciaal voor hijackthis (hjt voortaan) hebt aangemaakt, bij voorkeur "c:\program files\hijackthis", vervolgens dubbelklik je op hijackthis.exe en daarna klik je op run, als je dat gedaan hebt en de log staat er, klik je op save log. De opgeslagen log opent in kladblok. Daar klik je 1 keer in en daarna druk je tegelijk op ctrl+a, dan op ctrl+c, dan open je hier een nieuwe post en plak je het daarin mbv ctrl+v
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...