Ga naar inhoud

systeem restart vanzelf bij vele games


Aanbevolen berichten

hoi misschien kunnen jullie mijn vraag beantwoorden mijn computer restart vanzelf als ik aan het gamen ben ( gebeurt niet bij alle games ) ----------------------------------------------------------------------------- far cry colin mcrae 2004 red mercury conflict Vietnam toca race driver en nog een andere paar games. bij de bovenstaande games gebeurt het regelmatig meestal komt er een blauwe scherm. en een vast lopend geluid . dan kan ik niks meer doen ( power knop alleen ) -------------------------------------------------------------------------------- mijn systeem: intel pentium 4 2.8 800 fsb 512 cache ( niet overgeklocked ) 41 graden in bios + ik had eerst de standaard koeler maar nu heb ik een zalman 7000 al cpu erop zitten die had ik alleen puur gekocht omdat die iets minder geluid maakte maar me probleem was voor de zalman al aanwezig. Os: Windows XP Professional service pack 1 2002 Direct x 9.C ---------------------------------------------------------------------------------- saphire radeon 9600 pro ( niet overgeklocked ) maxtor 120 gb 5400 rpm gedeeld in 2 c = 79 en d= 41 asus p 865 e deluxe Creative SoundBlaster Audigy LS 512 ddr 300 MHz alle hardware wordt herkend : ik heb de originele drivers gebruikt en de omega om te testen of dat verschil maakte maar bij beide soorten drivers reageert mijn pc op dezelfde manier . kan het ook aan de hd liggen of aan iets anders .
Link naar reactie
[quote:2eae0ba59e="D'acide"]Ik doelde op die van wickedmaster. Vaak kan het zijn dat de videokaart teveel stroom trekt. Dit resulteert in een onstabiel systeem met regelmatige herstarts (vooral bij zwaar gebruik videokaart, zoals bij games)[/quote:2eae0ba59e] Ik zal me er niet meer mee bemoeien.... wel met interresse volgen i.v.m. mijn probleem
Link naar reactie
[quote:a6ffde22fe="Melancholy"][quote:a6ffde22fe="D'acide"]Ik doelde op die van wickedmaster. Vaak kan het zijn dat de videokaart teveel stroom trekt. Dit resulteert in een onstabiel systeem met regelmatige herstarts (vooral bij zwaar gebruik videokaart, zoals bij games)[/quote:a6ffde22fe] Ik zal me er niet meer mee bemoeien.... wel met interresse volgen i.v.m. mijn probleem[/quote:a6ffde22fe] Jouw probleem kan best zijn dat er te weinig koeling was. Door het plaatsen van die extra koeler kan het probleem dus toch opgelost zijn.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...