Ga naar inhoud

Extrene harde schijf wordt niet herkend


Aanbevolen berichten

Kunnen jullie mij helpen met het volgende probleem; heb net een harde schijf(WD 40 gb, 7200rpm 8 mb cache) gekocht met casing om als extrene harde schijf te dienen. Bij het aansluiten herkend mijn computer de schijf niet echt, het enige wat ik zie is onderaan bij mijn icoontjes "hardware veilig verwijderen) maar in "deze computer" kan ik hem niet selecteren en daar mijn bestanden opzetten. Bij apparaat beheer zegt ie dat het correct werkt!?! mijn vraag aan jullie hoe kan ik mijn extrene harde schijf aanspreken? En wat is de stand van de jumper achter de harde schijf? alvast bedankt voor jullie reakties! betreft een xp compter die moet toch deze herkenen als USB?
Link naar reactie
nee ik denk niet op master omdat hij er dan vanaf boot en dat wil hij volgens mij niet (in de BIOS staat de hardeschijf niet als USB device maar gewoon als IDE, neem ik aan). Inderdaad een NTFS/FAT32 bestandssysteempje aanmaken met pm 7 of een ander programma en dan herkent hij alles. T'zou ook moeilijk zijn voor windows xp een hardeschijf te lezen waar helemaal geen herkenbaar bestandssysteem op staat...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...