Ga naar inhoud

harde schijf installeren lukt niet


Aanbevolen berichten

Een collega van mij heeft een paar maanden geleden via internet een goedkope computer gekocht. Nu is voor de 3e keer de harde schijf aan vervanging toe. De 1e harde schijf kon niet gedefragmenteerd worden bij het installeren van Windows XP omdat hij een fout bevatte. Deze schijf is omgeruild voor een nieuwe harde schijf van hetzelfde merk en type (ExcelStor G140). De 2e schijf heeft het iets van 5 maanden gedaan en kon daarna niet meer opstarten. Nu heb ik er een nieuwe harde schijf van WesternDigital ingebouwd en krijg bij het installeren van Windows weer dezelfde foutmelding als bij de 1e harde schijf. Nou lijkt het me sterk dat dit allemaal slechte harde schijven zijn. Zou dit aan het moederbord kunnen liggen? (Een ECS M810d) Ik weet het niet meer....
Link naar reactie
[quote:efc5161f7d="ric0209"]mja ECS is niet echt een geweldig merk je... zou best kunnen, denk ook niet dat schijven achterelkaar zo snel kapot gaan, zou wel toevallig zijn..[/quote:efc5161f7d] klinkt eerder als een slechte voeding kijk is voor een bios update op de site. Probeer is je mem te testen met memtest86 ken je downen van www.memtest86.com
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...