Ga naar inhoud

Videokaart settings + moederbord


Aanbevolen berichten

Hallo C!T, Ik zit met een probleempje, Ik wil een nieuwe videokaart aanschaffen met PCI-E, de nVidia Geforce 6600-GT. Daarom moet ik ook een nieuwe moederbord. Maar zelf kan ik geen goed moederbord vinden die pci-e heeft en mijn socket ondersteunt, namelijk s478. Weten jullie misschien een mobo dat [b:f239ebe2df]ZEKER [/b:f239ebe2df]in de nederlandse winkels te voorschijn komt en die PCI-E heeft en mijn s478 ondersteunt? OF hebben jullie een ander idee zodat ik ook nog lang mee ga? Bij ipv een nieuwe mobo en vga een vet goede vga kopen ofzo? Alvast Bedankt Bas[b:f239ebe2df][/b:f239ebe2df]
Link naar reactie
  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Een socket 478 kun je wel vergeten. (Correct me if im wrong) voor intel is alleen maar PCI-E beschikbaar voor socket 775, dus je zal ook aan een nieuwe prossor moeten... EDIT: Waarom koop je niet gewoon de AGP versie? Het verschil is 0.00001% met PCI-E ofzo, echt niet moeite waard. Of doe je het voor "de heb"? (Je onderschrift lijkt dat wel bevestigen, overigens kreeg ik er geen brok van in mun keel :D Vind mijn AMD64 toch mooier/sneller 8) )
Link naar reactie
[quote:efaba592a0="R-bin"]In een ander topic vroeg je ook om zoiets en toen kwam je zelf met de Asus p4gd1 aan, deze heeft pci express en is op socket 478. Dus dat zou een keuze kunne zijn http://www.asus.com/products/mb/socket478/p4gd1/overview.htm[/quote:efaba592a0]Heb ik me dus toch vergist.... Waarom vraag je dit dan? In je specs staat ook al dat je die wil nemen...
Link naar reactie
Die plank + die vga is een leuke combo Ook met jou OC doel? (had je toch?) Aangezien die asus vrij simpel overclockt zonder dat je er te veel van af hoeft te weten en de recovery features ook leuk zijn :) [quote:187b0ecf05="Sliciej"]OF is het beter om de 6800-GT te kopen? Komt waarschijnlijk op zelfde budget uit....[/quote:187b0ecf05] als je niet wilt oc'en ja ALLEEN een 6800GT kopen :) mobo is dan nergens voor nodig ;) en qua games zal je performance toch wel prima zijn...
Link naar reactie
Mja ik ga beetje oc'en. tot 3,2 of ietsje hoger. Waar zouden jullie voorgaan? mobo + vga = p4gd1 + nVidia Geforce 6600-GT (pci-e) mobo + vga = P4C800 E-Deluxe + nVidia Geforce 6600-GT (agp) alleen vga = nVidia Geforce 6800-GT Komt allemaal op ongeveer zelfde bedrag uit. Waar zou ik dan het beste voor moeten gaan qua game-prestaties? Ik wil er ook nog redelijk lang mee vooruit kunnen. Oc'en maximaal tot 3,4 Ghz (wss HELEMAAL NIET)
Link naar reactie
[quote:2991621334="Sliciej"]Mja ik ga beetje oc'en. tot 3,2 of ietsje hoger. Waar zouden jullie voorgaan? mobo + vga = p4gd1 + nVidia Geforce 6600-GT (pci-e) mobo + vga = P4C800 E-Deluxe + nVidia Geforce 6600-GT (agp) alleen vga = nVidia Geforce 6800-GT Komt allemaal op ongeveer zelfde bedrag uit. Waar zou ik dan het beste voor moeten gaan qua game-prestaties? Ik wil er ook nog redelijk lang mee vooruit kunnen. Oc'en maximaal tot 3,4 Ghz (wss HELEMAAL NIET)[/quote:2991621334]Als je wilt gamen zou ik toch voor 6800GT gaan, want die gaat het snelst. Als je niet noodzakelijk hoeft te oc'en is het dus ook niet nodig om een speciaal bord ervoor te kopen.
Link naar reactie
Jup oké, bedankt voor jou mening :D, maar ik w8 toch nog even meer meningen af. Maar zijn er ook goede mobo's rond de 100 euro die samen met de 6800-GT gaan? Waar ik mijn dual channel pc3200 ddr400 geheugen in kan, waar minimal 2 = ide op zit en veel usb-poorten? Want ik ben bang dat ik ands niet lang mee kan met mijn mobo
Link naar reactie
[quote:566b5f46a5="Interficior"][quote:566b5f46a5="Sliciej"]Oké :D Maar is er dan geen ander goed mobo voor max 120 euro dat bij de 6800-GT kan?[/quote:566b5f46a5]Tuurlijk wel, maar wat zou je daarmee opschieten, je hebt immers nu al een 865 chipset.[/quote:566b5f46a5]Je hebt mensen met veel geld en mensen met TE VEEL geld. Kom op zeg, je PC is echt al goed zat! Je hoeft niet altijd het allerbeste te hebben!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...