Ga naar inhoud

crash met crash erop en crash ertussen


Aanbevolen berichten

hallo, ik had een vraag namens een vriend van mij. hij heeft namelijk het volgende: tijdens het spelen van spellen en het overzetten van bestanden, de wat zwaardere belasting dus, crasht zijn pc geheel onwillekeurig dus niet in een bepaalde periode. het beeld bevriest en de computer staat echt helemaal vast zodat je em moet resetten. dan gebeurd het volgende, eigenlijk nx, maar dan gaat de hdd led 30 sec aan en blijft dat ook gaat dan uit en voor de rest doet de pc nx meer. als je dan kompleet de stroom eraf haald en dan na 30 tot 45 min de stroom er weer opzet doet ie het weer tot de volgende crash. de cpu wordt niet te heet dat hebben we na gekeken. wie o wie kan ons helpen? :P alvast bedankt
Link naar reactie
hij staat in een ge-aard stopcontact maar al was dat niet zo zou het nog steeds vreemd zijn want het probleem is er pas een week en al die maaaaaaaaaanden daar voor deed hij et wel goed. het zelfde geld ook voor zijn mem dat deed het voorheen ook goed maar ok je moet dingen uitsluiten. maar ik snap niks van memtest, vaag spul :P
Link naar reactie
[quote:f18f63087e="erik-m"]hij staat in een ge-aard stopcontact maar al was dat niet zo zou het nog steeds vreemd zijn want het probleem is er pas een week en al die maaaaaaaaaanden daar voor deed hij et wel goed. het zelfde geld ook voor zijn mem dat deed het voorheen ook goed maar ok je moet dingen uitsluiten. maar ik snap niks van memtest, vaag spul :P[/quote:f18f63087e]Pffff echt moeilijk ofnie? Kliken op linkje > downloaden > uitpakken > (ISO) branden op CDtje > CD in je primaire CDrom speler > herstarten > volia hij tets automatisch PFFFFFFFFFFFFFF koste echt veel werk zeg [img:f18f63087e]http://www.nlondertitels.com/board/images/smilies/blunt.gif[/img:f18f63087e]
Link naar reactie
[quote:f0dcefcc29="General X"][quote:f0dcefcc29="erik-m"]hij staat in een ge-aard stopcontact maar al was dat niet zo zou het nog steeds vreemd zijn want het probleem is er pas een week en al die maaaaaaaaaanden daar voor deed hij et wel goed. het zelfde geld ook voor zijn mem dat deed het voorheen ook goed maar ok je moet dingen uitsluiten. maar ik snap niks van memtest, vaag spul :P[/quote:f0dcefcc29]Pffff echt moeilijk ofnie? Kliken op linkje > downloaden > uitpakken > (ISO) branden op CDtje > CD in je primaire CDrom speler > herstarten > volia hij tets automatisch PFFFFFFFFFFFFFF koste echt veel werk zeg [img:f0dcefcc29]http://www.nlondertitels.com/board/images/smilies/blunt.gif[/img:f0dcefcc29][/quote:f0dcefcc29] sja misschien is deze meneer niet zo kundig dat hij weet dat je iso's kan branden enzo :) is toch ook nieuw hier...
Link naar reactie
[quote:67c845fbb8="erik-m"]:D meneer helemaal? haha ik dat ben ik pas over 1,5 jaar volgens de wet :P anyway ik had dus over dat iso gebeuren heen gelezen :lol: en ik weet wel hoe ik iso's moet gebruiken hoor :P naja ik zal ff memtest bij em runnen resultaat horen jullie nog[/quote:67c845fbb8]Kun je nagaan dat ik da pas over 3 jaar ben en veel vaker meneer genoemd word op forums :D We wachten in spanning :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...