Ga naar inhoud

PCI-sloten


Aanbevolen berichten

Beste C!T Zelf heb ik op google niks kunnen vinden over wat ik nodig heb, mijn probleem luid als volgt, ik ga op mijn vga (Radeon 9800XL) een nieuwe vga cooler zetten, de Zalman ZM80D-HP, daarop ga ik dan de bijbehorende fan kopen, de Zalman ZM-OP1. Ik heb de online-shops gemaild over of het allemaal paste en of het pci-sloten in beslag nam, allemaal kwamen ze met het antwoord, ja, naast het agp slot neemt de koeler nog 1 pci-slot in beslag. Maar nu weet ik niet of ik genoeg sloten heb. Ik mag niet in mijn kast kijken omdat er nog garantie opzit. Is er een progje waar je dat ik kan zien? Alvast Bedankt, Bas
Link naar reactie
[quote:c2719571cc="Computerfreakje"][quote:c2719571cc="Sliciej"]Mja ik weet 't ik hoop dat mijn ouders snel dement worden :D[/quote:c2719571cc]omg , niet een beetje te grof? :P... Wat je zoal voor computers over hebt of hoe je het ook wilt noemen.[/quote:c2719571cc] dat moet je gewoon opvatten als: "ik hoop dat mijn ouders vergeten dat er 3 jaar opzit in plaats van 1 jaar
Link naar reactie
[quote:a17ec275b1="NoepZor"][quote:a17ec275b1="Computerfreakje"][quote:a17ec275b1="Sliciej"]Mja ik weet 't ik hoop dat mijn ouders snel dement worden :D[/quote:a17ec275b1]omg , niet een beetje te grof? :P... Wat je zoal voor computers over hebt of hoe je het ook wilt noemen.[/quote:a17ec275b1] dat moet je gewoon opvatten als: "ik hoop dat mijn ouders vergeten dat er 3 jaar opzit in plaats van 1 jaar[/quote:a17ec275b1]Oops , verkeerd begrepen dus. Ach ja... kan gebeuren :wink: . Ontopic : Ja, zoals de anderen al zeggen. Je moet je computer toch een keer schoonmaken van binnen ofzo? ...En uit kunnnen breiden.
Link naar reactie
[quote:2763f0d3a7="NoepZor"]dat moet je gewoon opvatten als: "ik hoop dat mijn ouders vergeten dat er 3 jaar opzit in plaats van 1 jaar[/quote:2763f0d3a7] je behoud de garantie zowiezo voor 2 jaar en wss als zij 3 jaar zeggen zelfs 3 jaar... maar daar zou je de voorwaarden voor moeten controleren in de eu en nl heb je ALTIJD 2 jaar garantie op hardware... niet bij user abuse natuurlijk ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...