Ga naar inhoud

pc upgrade


Aanbevolen berichten

hey, ik wil een upgrade gaan doen zodat ik nog een beetje de nieuwste spellen enzo kan bijhouden en het zohoezo ook wel leuk vind het nieuwste van het nieuwste te hebben :) maarja van de andere kant ben ik maar een student en heb ik niet zo gek veel te besteden... nou is mijn vraag vooral, als ik nu een upgrade doe, kan ik dan beter meter voor een 64BIT systeem gaan of is dit nergens goed voor en kan ik dat extra geld beter aan een goede video/grafischekaart uitgeven? wat ik nu heb: Albatron KX400+ pro Athlon XP2000+ 512mb DDR (2x 256) Geforce 4 TI 4200 kan ik dan beter gewoon een nieuwe processor en videokaart kopen of zeggen jullie van... ga voor een 64bit systeem? ik twijfel namelijk erg omdat ik bang ben dat ik spijt krijg van een lichtere upgrade omdat ie dan misschien over een jaar weer veel langzamer is tegenover de 64bit systeempjes... ook moet ik een nieuwe monitor, en in verband met ruimte wil ik toch het liefste een TFT scherm, iemand nog aanbevelingen? niet te duur maar toch goed zegmaar, en eentje waar je fatsoenlijk mee kan gamen...
Link naar reactie
kheb niet echt een budget, maar ik wil gewoon zeker weten dat ik geen spijt krijg, het liefst hou ik het zo goedkoop mogelijk... dus als bij een Athlon XP3000+ en een Geforce FX5900 oid volstaan dan doe ik dat :) anders spaar ik iets langer door en koop ik een 64bit systeem, ligt er dus vooral aan wat de betere keuze is...
Link naar reactie
[quote:78a617b7cd="MichelG"]Hoe kun je wij je nu adviseren welke upgrade je het best kan doen als je geen maximum budget verteld :roll:[/quote:78a617b7cd] zoals ik al zei is er geen budget, tis gewoon wat is de beste keuze, niet afgaand op het geld en rekening ermee houdend dat ik maar een student ben, is het dus beter een athlon 64 systeem te pakken of kan ik het net zo goed goedkoper maken door alleen een nieuwe processor en videokaart te kopen...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...