Ga naar inhoud

P4 standaard cooler


Aanbevolen berichten

Kort vraagje, ik heb een nieuwe P4 processor en ik wil hem i(in ieder geval tijdelijk) koelen met de standaard cooler. Nu zit er onder het koelblok een zwarte pad, moet je die er nu op laten zitten of gewoon eraf pulken en koelpasta ertussen smeren. :-? Normaal gebruik ik altijd andere coolers en heb dus geen ervaring met de standaard coolers. Het is geen doorzichtig plasticje. Wie helpt mij :)
Link naar reactie
[quote:2bf8c7a89d="Vandread"]zit daar geen manual bij? zwarte pad? als het *smeerbaar* is lijkt het me gewoon een geleidingspad als het een folietje is eraf halen?[/quote:2bf8c7a89d] In manual staat niets over eraf halen maar het is een metaal achtig folie maar ik vind hem niet heel vlak dat zou toch moeten. Dus ik heb hem eraf gepulkt maar ging heel lastig, ik heb nog een andere liggen met pad. Het is een zwart metalen folie als je eraan zit gaat het zwart er meteen af.
Link naar reactie
[quote:1225c162b8="zjarl"]je kan de koeler misschien ook nog ff schoonmaken (met wasbenzine ofzo) en hoe kom je aan dat zwarte metalen folie? ken ik namelijk niet :P[/quote:1225c162b8] Die zit er gewoon op, ik had er nooit zo goed naar gekeken. Mijn enige twijfel is dat het folietje een bepaalde dikte heeft en ik weet niet of dat nodig is om goed contact te maken, zonder folie en met pasta zou de afstand tot cpu misschien net te groot zijn[/img]
Link naar reactie
[quote:6cd8b4fcc6="zjarl"]ooo...zo... ik begreep je vorige post niet helemaal. je hebt 2 koelers liggen? (toch? :P ) tjah....die padjes zijn er eigelijk voor gemaakt. zijn vaak waardeloos :P gewoon koelpasta kopen en dat erop smeren[/quote:6cd8b4fcc6] Die pad erdus gewoon afhalen en dan maakt hij toch nog genoeg contact??? Ik wil natuurlijk geen opgeblazen P4 cpu
Link naar reactie
[quote:7614b0e64e="boss63"][quote:7614b0e64e="zjarl"]ooo...zo... ik begreep je vorige post niet helemaal. je hebt 2 koelers liggen? (toch? :P ) tjah....die padjes zijn er eigelijk voor gemaakt. zijn vaak waardeloos :P gewoon koelpasta kopen en dat erop smeren[/quote:7614b0e64e] Die pad erdus gewoon afhalen en dan maakt hij toch nog genoeg contact??? Ik wil natuurlijk geen opgeblazen P4 cpu[/quote:7614b0e64e]nee nee!! eerst koelpasta kopen en erop smeren natuurlijk :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...