Ga naar inhoud

effe uw mening


Aanbevolen berichten

En dat is voor de complete pc? Dan kom je meestal op een pc-tje waarop een game draait en op lage instellingen te spelen is. Opzich geen probleem, heb ik ook altijd gedaan. Stel je hogere eisen dan raad ik je aan om ff door te sparen. Ik heb nu net mn nieuwe pc binnen en ben ook al meer dan 1000 euro aan alles in mn kast kwijt en nog is het geen game monster.
Link naar reactie
Tsja, voor max. 400 euro zet je geen zware game-PC neer. Maar als je spellen toch niet op hoog detail of hoge resoluties speelt, is zo'n 9200SE voldoende. Hier een systeempie voor 399 euro: http://www.completer.nl/systemen/Yong_SunYS_home.html Kan je later nog altijd meer RAM in stoppen of de videokaart vervangen door een zwaardere.
Link naar reactie
[quote:d1c7f0da22]"Als u begrijpt wat ik bedoel"[/quote:d1c7f0da22]Nee, ik snap de link even niet. [quote:d1c7f0da22]ja sorrie infector[/quote:d1c7f0da22]Ik weet het, lezen blijft moeilijk Wat ik dus wilde zeggen is: Een sempron met dezeflde rating van een Athlon XP is dus langzamer. Een Athlon XP Thoroughbred loopt op 2083 MHz met 256 Kb L2 cache. Een sempron doet dacht ik op 1833 Met 256 L2 cache. Dus langzamer.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...