Ga naar inhoud

probleem met spellen


Aanbevolen berichten

op de pc van mijn pa lopen de spellen vast of starten ze overnieuw op. zoals farcry die overnieuw opstart als je een 10/15 min. hebt gespeeld en de sims2 loopt gewoon vast. ook gebeurt het wel eens gewoon als iemand spider zit te spelen(kaartspelletje in windows). weet iemand hoe dit komt? memtest gaf 7 fouten, dus kan het misschien door het geheugen komen? want hij wordt niet te warm(temp van ong 55 graden dacht ik)
Link naar reactie
doe het volgende om te kijken of de fout bij windows zit.. (ga dr maar stilletjes vanuit dat je windows xp hebt).... Rechtermuisknop op deze computer -> eigenschappen -> advanced (uitbgebreid in nl?) -> opstarten en herstellen (startup and recovery) -> settings -> onder het kopje system failure (systeem fouten?) het vinkje automatisch herstarten uitzetten. (als je er niet uitkomt stuur ik wel paar screenshots). Als het goed is krijg je nu wanneer een spel crashed geen restart meer maar een bluescreen... hier kan je de errorcode vanaf lezen (Ergens middenin, aangegeven met 0x....... Deze code invoeren op support.microsoft.com en dan krijg je mogelijke oorzaken te zien! Veel su6
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...