Ga naar inhoud

Compaq Prosingia 340 MOBO


Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen aan de beschrijving van de frontpaneel-aansluiting van dit mobo (J37). De site van HP/Compaq biedt wel een (in hun ogen) manual, doch daarop wordt geen vermelding gedaan van de penbezetting. In dezre manual staat stomweg alleen vermeld dat J37 de frontpanel connector is! Schiet lekker op. :x Het MoBo heeft allerlei Compaq-nummers doch dit biedt op hun site geen enkele soelaas. Je zoekt je een ongeluk. Een link via het Compaq Spare- partnumber is kennelijk nog nooit bij ze opgekomen @#$%^&*
Link naar reactie
[quote:d11c08a3ea="tdw"]ik hou niet van compaq / hp maar dat mailtje naar de helpdesk: niet geschoten is altijd mis[/quote:d11c08a3ea] Als ik 't zo hoor zijn er meerdere mensen niet echt tevreden met de wijze waarop Compaq/HP z'n site beheerd :) De wijze van installeren van updates/drivers etc. is in ieder geval een ramp. Zoeken waar mogelijk nog erger! :x
Link naar reactie
[quote:a0e917566d="Long John"]Al een mailtje geprobeert naar de helpdesk geprobeert?[/quote:a0e917566d] Heb je er een mailtje aan gewaagd. Antwoord: "Helaas hebben wij die informatie niet meer beschikbaar. De Prosignia reeks PC's is end of life en wordt niet meer ondersteund door HP/Compaq." Dat terwijl er nog wel een handleiding op hun site staat. Fijne jongens van Hp/Compaq @#$%^&*( :evil: En had je nu nog wat aan die handleiding, dan was er geen man over boord. Juist datgene wat van belang is staat d'r niet in! :evil:
Link naar reactie
[quote:982ce5e6b6="boge94"][quote:982ce5e6b6="Long John"]Al een mailtje geprobeert naar de helpdesk geprobeert?[/quote:982ce5e6b6] Heb je er een mailtje aan gewaagd. Antwoord: "Helaas hebben wij die informatie niet meer beschikbaar. De Prosignia reeks PC's is end of life en wordt niet meer ondersteund door HP/Compaq." Dat terwijl er nog wel een handleiding op hun site staat. Fijne jongens van Hp/Compaq @#$%^&*( :evil: En had je nu nog wat aan die handleiding, dan was er geen man over boord. Juist datgene wat van belang is staat d'r niet in! :evil:[/quote:982ce5e6b6] gewoon geduld hebben. Zoek nogmaals, let op soiets als technical reference library. Waarschijnlijk staat ie daartussen wat je zoekt.
Link naar reactie
[quote:ae4933ce99="Bosje"][quote:ae4933ce99="boge94"][quote:ae4933ce99="Long John"]Al een mailtje geprobeert naar de helpdesk geprobeert?[/quote:ae4933ce99] Heb je er een mailtje aan gewaagd. Antwoord: "Helaas hebben wij die informatie niet meer beschikbaar. De Prosignia reeks PC's is end of life en wordt niet meer ondersteund door HP/Compaq." Dat terwijl er nog wel een handleiding op hun site staat. Fijne jongens van Hp/Compaq @#$%^&*( :evil: En had je nu nog wat aan die handleiding, dan was er geen man over boord. Juist datgene wat van belang is staat d'r niet in! :evil:[/quote:ae4933ce99] gewoon geduld hebben. Zoek nogmaals, let op soiets als technical reference library. Waarschijnlijk staat ie daartussen wat je zoekt.[/quote:ae4933ce99] Vind ik die "technical reference library" op de site van Compaq/HP? Vroeger stelde ik de vraag aan Aussie (motherboard.org) en had in no time antwoord. Ik denk alleen dat die er jammergenoeg mee is getopt. Krijg geen antwoord en de link op de site is ook verdwenen. Met vr.gr. Boge
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...