Ga naar inhoud

'Normale' Temperatuur?


Aanbevolen berichten

[quote:e440a30abc="Robbert_o"]Hallo, Ik heb onlangs een nieuw systeem gekocht. Nu heb ik het idee dat de processor vrij warm word. Het is een ADM 3200+ 64bit. Gisteren na een stukje doom3 zat ik tegen de 70 graden. Is dit normaal, moet ik me zorgen maken? Alvast bedankt ![/quote:e440a30abc] Is wel erg hoog, maar voor hetzelfde geld is je sensor brak en ligt de werkelijke temperatuur een stuk lager. ZOu je meer info willen geven over de casttemperatuur en wat voor koelers je hebt?? ZOnder die gegevens wordt het wat lastig je goed te helpen...
Link naar reactie
Ik heb geen extra case-fans. Er zit er een op de processor, een op de videokaart en achter bij de voeding. Lijkt me voldoende of....niet? Welke temp. moet ik me echt zorgen maken? De software die bij het moederbord zat (temp. monitor programma) geeft pas een waarschuwing bij de 80 graden. Is dat niet veel (en veel) te hoog? Bedankt weer.
Link naar reactie
[quote:cc9d867354="Robbert_o"] Ik heb geen extra case-fans. [/quote:cc9d867354] Ik zou die wel nemen als ik jou was, die dingen kosten geen drol, maar voeren veel warme lucht af. Zet een 80x80x25mm casefan aan de voorkant (in de daarvoor bestemde uitsparing in je kast) die koele lucht aanzuigt en zet er 1 of 2 aan de achterkant van je kast die de warme lucht uit de kast blaast. [quote:cc9d867354="Robbert_o"] De software die bij het moederbord zat (temp. monitor programma) geeft pas een waarschuwing bij de 80 graden. Is dat niet veel (en veel) te hoog? [/quote:cc9d867354] Ja, ik heb zo m'n twijfels of die temperatuurmeting klopt. Voelt de kast zelf warm aan? In een BIOS Flash worden foute temperatuurmetingen vaak ook hersteld. Welke BIOS versie heb je nu erop staan? http://www.asus.com/support/download/item.aspx?ModelName=K8N-E%20Deluxe&Type=All
Link naar reactie
[quote:05676de791="bradley"]bij mij staat hij ook nog steeds rond de 63 graden een extra fan heeft hem 7 graden naar benden gehaalt had ietsjes mee kunnen zijn :cry:[/quote:05676de791] Wat zijn de specificaties van de casefan?? en ik neem aan dat hij naar buiten blaast?? Voel je nog veel warme lucht uit de kast geblazen worden??
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...