Ga naar inhoud

C!T Pifast Challenge Part V


Aanbevolen berichten

  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
mwoah mazzel, goeie core hebben cascade koeling amd 64 FX leuk corsair reg spul en al een tijdje ervaring in die spullen.... en gewoon het spul naar tering klokken :P maaruh weer scores posten aub kinders ;) kipsie zou der ook nog een scoren ps: pas maar op a64 lui! turbulence heeft leuke plannen ^_^
Link naar reactie
Ben wel happy met m'n nieuwe setje: [img:0ff901113f]http://home.hccnet.nl/r.vanwilligen/forum/thread/Pifast_54.00.jpg[/img:0ff901113f] Plaatsje 1 in de Intel lijst zie ik? 8) Hoe hoog kan je een nortwood in voltage laten lopen?, 'k heb een zalman 7000 koeler en het ding wordt nu iets van 32 graden. ram loopt op 2.75 volt, is dat veel? 235.5 fsb wil ie net niet meer doen, dan gaat pifast raar doen :cry: Gr Richard
Link naar reactie
kijk de mods doen het goed voor :D waar ik wel benieuwd naar ben is AL je specs geheugen/voeding/mainboard/cpu etcetcetc :) PS nee 2,75 is niet veel.... maar ligt er ook aan watvoor geheugen het ene is op z'n best op 3,6 volt (mijn spul) het ander op 2,9 (Tccd ofzo?) De pentiumpjes zijn trouwes niet echt populair he
Link naar reactie
[quote:20e9627ebd="Vandread"] De pentiumpjes zijn trouwes niet echt populair he[/quote:20e9627ebd] Mwah, dat hoeft ook niet, ik sta nu onderaan in het A64 lijstje...., auw.... 8) [edit] en ik zie nu ook plaats 2 in het Axp lijstje 8) 8) "k zal wel ff zo een lijstje maken van het spul. Hij draaide gisteravond trouwens (ff) op 53.5, kweet alleen nou niet wat ik heb gedaan waarom ie het nu niet meer wil doen, stom,stom,stom :cry:
Link naar reactie
1 na laatste in het A64 lijstje: [img:ba822de6ac]http://home.hccnet.nl/r.vanwilligen/forum/thread/Pifast_53.81.jpg[/img:ba822de6ac] Mijn hardware Lijstje: Asus P4C-800-EDL P4-3.2 - northwood Corsair twinx1024-3200xl @ 2-3-3-7 @ 235 Mhz-schijnen samsung chippies op te zitten ? voeding; ehh, "made in korea" 300 watt oid, over gehouden uit een mycom tower,mijn eigen chieftec voeding is kaduuk. Zalman cnps-7000cu koeler. Maxtor 10 sata 200 GB WinXp-sp2
Link naar reactie
Plaats 7 op het A64 rijtje,net niet Egslim te pakken :cry: Maar toch niet slecht voor een luchtgekoeld bakkie dacht ik? 8) De Axp's ed. laat ik iig geval ook achter me 8) Wellicht worden die Intel's zo toch wat populairder? :lol: [img:482afc7be2]http://home.hccnet.nl/r.vanwilligen/forum/thread/pifast_51.84.jpg[/img:482afc7be2] Ik vind het ook wel ff genoeg ,geen zin om mijn cpu op te blazen..... GR Richard
Link naar reactie
Dat ding van jou wil echt hard rwilligen, zeker ook je geheugen enne zitten er samsung chippies op? Misschien is het wel dit geheugen: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/962558 overigens ook wel geinig dat die voeding het ook prima trekt en dat terwijl het een simpele 300 watt is, stiekem tog een goed merk ofzo?
Link naar reactie
pcguy het geheugen is wel "bijzonder" het is namelijk samsung TCCD en dat kan aardig ver komen ;) zal et lijstje zo weer updaten... maaruh: GOED BEZIG :| bijna 1000fsb en op water moet dat ding makkelijk 4 ghz halen :o met een prom/chiller wil ik het niet weten :P ps: voltages boven de 1,7 zijn dacht ik voor continu pentium gebruik niet echt gezond!
Link naar reactie
zow strakke timings voor PC3200.. neem aan dat ie 1:1 loopt, en dan CAS 2 draaien, niet verkeerd.. hehe, nu wil ik helemaal Gskilletjes 8) ook hele strakke P4 score, tijd geleden, dat ik weer eens een lekkere snelle P4 OC zie, tegenwoordig is allemaal A64 wat de klok slaat, terwijl die P4's ook echt snel willen. zou toch nog een keer een poging voor de 4GHZ barriere wagen ( maar niet met schadeclaims later naar mij komen he :wink: )
Link naar reactie
Tja, zoals gezegd , ik ben er wel happy mee :D Hij loopt idd 1:1 Het ram is 2-2-2-5 ddr met naar ik heb gelezen op de corsair site idd Samsung chippies erop. Wat is TCCD? , is dat een soort ram? of is het gewoon een type? Ik zit nog te overwegen om een watercooling te maken maar ja, dat is een hoop werk en eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n knutselaar wat pc's betreft, moet ik dus nog ff over denken.... Het is ook zo dat ik mijn "werk" pc zelden echt continu overclock, ik heb liever dat ie superstabiel is dan dat ie de laatste clockcycles eruit perst. Evengoed is het wel lache om te doen :lol: Voorlopig is het een mooie score, wellicht dat ik er nog zo wat vanaf kan peuteren met finetunen van het ram en ook mijn chieftec voeding die morgen terug komt van rma want hij wil echt geen mhz hoger lopen Alleen weet ik nu niet of dat komt door het ram of de cpu, moet ik nog ff uitvlooien. Allen dank voor de bemoedigende reacties, dat geeft de burger moed. wordt vervolgt...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...