Ga naar inhoud

kabels erg belangrijk... ?


Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag 2 ventilatoren en een lange buizlamp gekocht en aangesloten en daarna toen ik mijn opstarte hoorde ik piep..... en starte de monitor, muis, toetsenbord niet. Ik heb daarna maar de conclusie genomen dat het miscchien het lampje is (dus weggehaalt). En het probleem gaat dus gewoon door, ik heb daarna besloten de kabels een beetje naar achteren te duwen want ik had ze ietsjes naar voren getrokken om ze vast te maken en hij doet het. Dus nu trek ik de conclusie dat de kabels wegwerken niet alleen mooi is maar dus ook handig en het problemen kan maken als je het niet doet, of hebben jullie een andere theorie van het uitvallen van de monitor, muis, toetsenbord en van de piep...
Link naar reactie
Begin voor verdere activiteiten eerst eens (in uitgeschakelde toestand en netstekker er uit!!!) met alle connectors stevig aan te duwen, want je hebt ongetwijfeld bij je eerste actie iets een beetje losgetrokken. En NoepZor: Nee, als het kortskuiting zou zijn, zou er hoogst waarschijnlijk het een en ander definitief sneuvelen.
Link naar reactie
[quote:68aa6cda65="LabRat"]Doet je voeding het verder nog? Hoe sterk is die voeding? Anders es gaan kijken of je mobo niet dood is... dat gepiep kan daarvan komen.[/quote:68aa6cda65] wat moet ik denken van een mobo ik heb nu alle lampjes en dergelijke aangesloten en nu doet hij het wel maar ik durf de kast niet aan te raken want ik weet zo onderhands wel dat hij met een tikje al meteen vasthangt en piept bij het opstarten :cry: ik geloof niet dat het de voeding is eerder dat het de kabels zijn maargoed ik zie er geen logica in dat hij het soms wel doet (zoals nu) maar als ik eventjes aan die draden komt het weer niet doet.....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...