Ga naar inhoud

Koeling


Aanbevolen berichten

[quote:647df39ad3="De Gta Club"]En volgens mij snapt niemand wat ik bedoel ik bedoel een soord van cd speler maar dan met ingebouwde koeler die de warme lucht van achteren naar voren brengt en het daar uit laat komen.[/quote:647df39ad3] Een soort van cd speler met ingebouwde koeler die de warme lucht van achteren naar voren brengt? dit kan nooit... je cd speler zit voorin en kan dus alleen maar koude lucht naar binnen laten en dit naar achteren sturen.
Link naar reactie
[quote:522568a88a="RonZuidema"][quote:522568a88a="De Gta Club"]En volgens mij snapt niemand wat ik bedoel ik bedoel een soord van cd speler maar dan met ingebouwde koeler die de warme lucht van achteren naar voren brengt en het daar uit laat komen.[/quote:522568a88a] Een soort van cd speler met ingebouwde koeler die de warme lucht van achteren naar voren brengt? dit kan nooit... je cd speler zit voorin en kan dus alleen maar koude lucht naar binnen laten en dit naar achteren sturen.[/quote:522568a88a] En daarbij, als het al bestaat heb je nog geen airflow omdat je nie zulke grote fannetjes kan doen in die hoogte. Misschien 4 cm? En een 4 cm fan geeft veel minder airflow dan een 8cm fan, vanwege de ruimte die het motortje ook inneemt enzo. Daarbij zijn casefans ook nog een hoop goedkoper.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...