Ga naar inhoud

Ledcode msi k8n neo platinum


Aanbevolen berichten

Ik heb nu dus een k8n neo platinum, toen ik voor de zoveelste keer wilde opstarten, (had net m'n brander aangeplugd, was ik namelijk vergeten) gaf hij foutcode: [list:0588e22c7c]1=rood 2=rood 3=groen 4=knipperend rood/groen[/list:u:0588e22c7c] Weet iemand wat die code betekent? In mijn handleiding staat het niet en op de msi site kon ik het zo snel ook niet vinden. Edit: nog steeds niks gevonden, :cry:
Link naar reactie
Oké, ik zeg je erbij, ik heb geen MSI K8N, maar een K7N2 Delta-L. Maar ik heb ook van die leds, en ik mijn boekje staat het wel gewoon. Hum, hier staat als 1 en 2 rood, 3 en vier groen (dus geen blinking meuk) Dat de processor niet installed properly is of beschadigd is (mooi engels hè). Edit: Ik ga nog even verder voor je kijken.
Link naar reactie
[quote:1bfbe00740="Interficior"]Mja: als ik hier kijk: http://www.msicomputer.com/support/sup_tshoot.asp#1_4 Dan zie ik alleen als bovenste 2 rood onderste 2 groen hard drive initializing, terwijl in mijn moboboekie staat toch ook CPU-Damaged/not properly installed. En inderdaad staat het ook niet in jou boekje... Lekker snugger van ze maarja.[/quote:1bfbe00740] Ik zie het, haal een andere cpu wil er toch een met 1mb cache, zie dat topic over die athlon xp en die sempron.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...