Ga naar inhoud

SATA-drivers na Windows XP installatie?


Aanbevolen berichten

Gisteren mijn nieuwe PC in elkaar gezet: Processor: AMD 64 3000+ Mobo: MSI K8N Neo Platinum HD: Maxtor 200 GB SATA 7200rpm 8mb Na alles aangesloten te hebben heb ik Windows XP Home NL geïnstalleerd, alles liep soepel.... [i:afa9f5235f]Totdat[/i:afa9f5235f]: Ik zag dat de HD als IDE-schijf [5th master] stond geïnstalleerd en ik tevens in de systemtray de HD 'veilig kon uitwerpen' :-? Had wel een floppy [zonder documentatie] meegekregen met NVIDIA RAID drivers, maar aangezien ik geen gebruike wilde maken van RAID liet ik dit achterwege. Vervolgens heb ik in de BIOS Serial-Ata enabled maar tevergeefs zonder resultaat. Nu las ik in andere topics dat deze RAID-drivers [b:afa9f5235f]voor[/b:afa9f5235f] de installatie van XP d.m.v. F6 moeten worden geboot van de betreffende floppy. Kan ik deze drivers niet [b:afa9f5235f]alsnog [/b:afa9f5235f]installeren? Of moet ik XP opnieuw installeren? Bij voorbaat dank voor jullie hulp... P.s. Op forum / Google / MSI-site / etc. kwam ik er niet uit... :-?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...