Ga naar inhoud

dit zit me echt niet lekker! (temp)...


Aanbevolen berichten

Hallo, ik zette vanmorgen mijn computer aan , zie ik het volgende : CPU Temperatuur : Idle 52 Load 69 Terwijl dit 4 weken terug was : Idle 38 Load 43 Hoe kan dit opeens!?!?!... Zo'n grote stijging! Dat moet toch niet kunnen? Ik heb helemaal niks veranderd aan mijn configuratie. Wie o wie kan mij helpen??? Alvast Bedankt.
Link naar reactie
[quote:1f6bbe833f="Computerfreakje"]@Rapid Angel , Misschien is dat het ja. Ik weet het niet. Maar zolang alles goed draait (alles draait goed) hoef ik me nergens druk over te maken?...[/quote:1f6bbe833f] Nee. Er zit een goede fan op opzich. Zeker als je niet overklokt. Maar misschien die ribben eens cleanen?
Link naar reactie
ik had het zelfde, mijn cpu werd eerst ook niet boven de 40 graden. nu wil hij de 60 nog wel es halen maja... effe een quotje: [quote:4d30a44f44]Ik heb een probleem met doom 3. Als ik op 640x480 medium detail speel werkt alles goed. Maar als ik op 1024x768 medium detail speel gaat het helemaal verkeerd, De temperatuur van mijn cpu schiet omhoog naar 64 graden celsius, mijn monitor springt op standby en dan moet ik mijn pc opnieuw opstarten. Waarom gebeurt dit op die hogere resolutie wel en op die lagere niet? ik heb niet getweakt en bij andere spellen heb ik er geen last van.[/quote:4d30a44f44] [quote:4d30a44f44="Computerfreakje"][quote:4d30a44f44="computer_nerdo"] Mijn koeling maakt al sinds een tijdje meer toeren dan eerder (2700 --> 2900 cpu fan) en alle plekken voor case-fans in de behuizing zijn gevuld. Dan zou de koeling toch goed moeten zijn?[/quote:4d30a44f44] Temperatuur is goed hoor. Niets om je druk over te maken. AMD's zijn daarvoor gemaakt. (Staat ook op AMD.com) Suc6![/quote:4d30a44f44] uit het Doom3 discussion topic deel 1[/quote]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...