Ga naar inhoud

All in one moederboord


Aanbevolen berichten

[quote:a3d3595586="The Floor"]Ik wil een nieuw moederboordje, maar weet nu niet wat ik moet kopen. ben op zoek naar een goed moederboord voor een intell processor. Met een VGA veel mb, Gig Lan, sound, S-atta. On boord Wie help me op weg Moet af en toe spelletjes op draaien warcraft, en autocad 2005 mee werken[/quote:a3d3595586] Waarom zou je een Intel moederbord willen? Vaak kan je voor hetzelfde geld een A64 kopen die toch wel even wat krachtiger is. En een Onboard VGa is nou ook niet hje van het. Ik zou gewoon een MSI K8T Neo-FIS2R kopen, met een AMD 64 3000+ of 3200+, een Radeon 9200 of iets dergelijks, en 1 gig aan mem van Pc3200. Geef je budget trouwens, dat is wel zo handig.
Link naar reactie
[quote:34ba0b517b="The Floor"]Geld is even niet belangrijk. Moet gewoon een kompleet moederboordje zijn met alles er op en aan. Altijd al intell gehad vandaar de vraag intell maar sta voor alles open[/quote:34ba0b517b] MSI K8N Neo2 Platinum Editition AMD 64 3500+/3800+ naargelang budget. 2×512 PC3200 Mem. Radeon 9200 kaart, ligt eraan hoe zwaar Cad voor je videoplank is. En dan je randapparratuur laten we maar zeggen, zoals Harde Schijf, Opticals, FDD, Als je Echt intel wilt, zou ik zowiets nemen: Asus P5GAD2 Premium Intel Pentium 550 2×512 MB 533MHz DDR2 Ati X300 ofzo. En verder weer die andere dingen. Edit, ow, beetje uit mijn lul genekt, even aanpassen.
Link naar reactie
jah neem dan een Gigabyte ook mooie bordjes (lekker kleurrijk, mogen de andere wel een voorbeeld aan nemen.. maar das mijn mening 8) ) en die zijn ook sterk en leuk zeker als je een raampje in hebt :D je hebt basis bordjes en bordjes rond de 180 euro met alles erin gezet.. tis wat je er voor wil uitgeven.. :P
Link naar reactie
Shuttles nee nooit meer. ik heb net een Asus T2 standaard, 1gb geheugen, 120 gb HD, P4 fsb 800 2,8 presgod, en een giga lan kaartje er in. bijna alle mail programma's loopt hier op vast. heb deze maar als een test bakje voor linux gemaakt Loopt lekker alles moet er op zitten ivm met een kleinere desktop kast
Link naar reactie
[quote:1e0ca40d7b="The Floor"][quote:1e0ca40d7b="Interficior"][quote:1e0ca40d7b="The Floor"]Alles moet er op zitten ivm met een kleinere desktop kast[/quote:1e0ca40d7b]Bedoel je dat je mobo µATX moeten zijn?[/quote:1e0ca40d7b] Mag hoef niet[/quote:1e0ca40d7b]Je zult toch een budget moeten geven. Heb je al naar mijn systemen gekeken?
Link naar reactie
Waarom meer geld uitgeven dan nodig? Het is al aardig wat, en wel een snel systeempje zo. Maar als hij spellen als WC speelt (af en toe) dan is een 9200 meer dan genoeg. Dus tenzij er plannen zijn om in de toekomst wat meer te gaan gamen, of ander soort spellen (World of Warcraft ofzo :wink: ) zou ik deze kaart laten zitten. Als dat wel zo is is een 9800Pro een mooie aanvulling van die toch al supersysteempje. Nog een kleine opmerking, want wat voor voeding heb je nu? Wat dat systeem gaat veel vreten, zeker als je nog besluit er een 9800Pro bij te zetten. Denk aan een merkvoeding van minimaal 400watt (Antec, Chieftec, Zalman, enz..). Komt de stabiliteit van je systeem ook zeker ten goede.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...